יחס כושל ללקוחות שוב ושוב ושוב |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד:
שירות לקוחות "רנואר"
הנדון: מכתב תלונה
בתאריך ה- 8/9/2011 , רכשתי שמלה וחגורה בשווי 511.83 ₪ בקניון "מול הים" שבאילת. היות ולא הייתה המידה המתאימה, הובטח לי כי תשלח השמלה למקום מגורי- לסניף קניון חולון, תוך 5 ימים וכי יצרו איתי קשר מהחנות.
לאחר 10 ימים מיום הרכישה, מכיוון שלא נוצר קשר מהסניף, ניגשתי לסניף חולון ולמנהלת החנות לא היה מושג מה מדובר- גם לאחר טלפון למנהלת איזור הדרום ולסניף אילת- לא היה מושג על הרכישה. רק לאחר שעה של הסברים, הצגת הקבלה ושיחה ארוכה הובטח כי השמלה תגיע תוך יום- יומיים בליווי פיצוי. (אבקש לציין כי אותה שמלה שרכשתי הייתה בחנות).
בשלב זה חלף האירוע אליו יועדה השמלה.
לאחר יומיים, שוב יצרתי קשר עם סניף חולון- הגעתי למנהלת משמרת אחרת שנאלצתי לספר לה את כל הסיפור שוב- מכיוון והשמלה שוב לא הגיעה לסניף.
בשלב זה, התקשרתי לשירות הלקוחות- שם, לאחר שהעבירו אותי מאחד לשני ולאחר שהתנתקה/ נותקה השיחה ללא שהואילו לחזור- נאמר לי כי לאחר שתתקבל השמלה, יינתן לי "פיצוי"- 35% על רכישה נוספת. האם זהו פיצוי- לחייב לקוח לקנות?!
חשבתי כי למרות שהתפספסה ההזדמנות לנצל את השמלה לאירוע- אוכל לקחת אותה איתי לנסיעה לחו"ל אך לא כך קרה- השמלה הגיעה לחנות לאחר כ-3 שבועות מזמן הרכישה (בתחילת אוקטובר) ואימי נאלצה לקחת אותה במקומי- ללא כל פיצוי!
נגמרה לי עוגמת נפש רבה, שיחות טלפון רבות וכעס על השירות ללקוח. אין זה תקין לקחת כסף ולא לתת תמורה כמובטח.
ברצוני לציין כי רכשתי בעבר מספר פריטים מהרשת ומעולם לא נתקלתי ביחס מחפיר וחוסר מקצועיות בשירות ללקוח.
כלקוחה ותיקה בחברתכם וכבן אנוש לא אסכים ליחס שכזה, ועל אחת כמה וכמה מנותן שירות במקום שאני משלמת בו ממיטב כספי, חבל שמקרים מסוג זה יבנו את מוניטין החברה.
מכיוון ששבעתי מלהגיע למענה טלפוני אנושי, אודה על התייחסותכם ותגובתכם לנושא בהקדם!
מכתב זה כבר נשלח אליכם- התקשרו אלי- התנצלו ואמרו שעכשיו זה עבר למנהלים וישלחו לי פיצוי- עברו מאז יותר משלושה שבועות ופיצוי לא הגיע
לטיפולכם בהקדם,
שני מימון
[email protected]
050-3334987
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|