איחור במועד החזרת תיקונים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון הזהב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ- 4 חודשים קניתי תיק מחברת רנואר. בעקבות פגם ברצועה של התיק, פניתי לרנואר- סניף קניון הזהב ביום ה- 5.12.11, הובטח לי ע"י המוכרת כי התיק יוחזר לרשותי תוך שישה ימי עבודה, ואף כתוב בעותק השובר כי התיק יוחזר אלי מתוקן תוך 6 ימי עבודה- כלומר, ביום ה- 13.12.11. כיוון שאף נציג מהחברה לא פנה אלי ביום זה. הלכתי בעצמי ביום ה- 14.12.11 לסניף רנואר בקניון הזהב על-מנת לקחת את התיק מתוקן, אך למרבה הצער נאמר לי ע"י המוכרת כי התיק לא נמצא, ואף אין תשובה מהשירות לקוחות. כמו-כן, סיכמה איתי כי תבדוק איתם ו ותחזור אלי למחרת בבוקר, כלומר ביום ה- 15.12.11. למותר לציין כי המוכרת לא חזרה אלי בבוקר שלמחרת. עוד יצויין כי למרות הבטחותיה של החברה, והמוכרת שלה, וכי כתוב בשובר שלאחר חודש ימים מיום מסירת הפריט - אין לחברה כל אחריות, לא חזרו אלי עד לרגע זה.
אבקש את תגובת החברה, שכן התיק משמש אותי לצרכי היום-יומיים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|