פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור במועד החזרת תיקונים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 4 חודשים קניתי תיק מחברת רנואר. בעקבות פגם ברצועה של התיק, פניתי לרנואר- סניף קניון הזהב ביום ה- 5.12.11, הובטח לי ע"י המוכרת כי התיק יוחזר לרשותי תוך שישה ימי עבודה, ואף כתוב בעותק השובר כי התיק יוחזר אלי מתוקן תוך 6 ימי עבודה- כלומר, ביום ה- 13.12.11. כיוון שאף נציג מהחברה לא פנה אלי ביום זה. הלכתי בעצמי ביום ה- 14.12.11 לסניף רנואר בקניון הזהב על-מנת לקחת את התיק מתוקן, אך למרבה הצער נאמר לי ע"י המוכרת כי התיק לא נמצא, ואף אין תשובה מהשירות לקוחות. כמו-כן, סיכמה איתי כי תבדוק איתם ו ותחזור אלי למחרת בבוקר, כלומר ביום ה- 15.12.11. למותר לציין כי המוכרת לא חזרה אלי בבוקר שלמחרת. עוד יצויין כי למרות הבטחותיה של החברה, והמוכרת שלה, וכי כתוב בשובר שלאחר חודש ימים מיום מסירת הפריט - אין לחברה כל אחריות, לא חזרו אלי עד לרגע זה.
אבקש את תגובת החברה, שכן התיק משמש אותי לצרכי היום-יומיים.
עלבון סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תמרה יהלום - שרות לקוח שם ותפקיד:
לאחר שיחה שניהלתי מול הלקוחה והובהר המקרה, הלקוחה קבלה את התיק אחרי תיקון.
בנוסף צרפנו פיצוי על אי הנעימות.
תגובה:
הלקוחה קבלה את התיק אחרי תיקון.
בנוסף צרפנו פיצוי על אי הנעימות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה