שירות כושל במיוחד |
נושא התלונה: |
אמור טליה |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.8 רכשתי חצאית בחנות רנואר בב"ש לאחר הפעם הראשונה שלבשתי אותה מצאתי שהיא פרומה, חזרתי לחנות והחליפו לי לחצאית חדשה, גם היא נפרמה, חזרתי שוב פעם לחנות ושלחו את החצאית לתיקון, ולמרבה ההפתעה שוב פעם החצאית נפרמה, דיברתי עם שרות הלקוחות וביקשו ממני הפעם לשלוח להם את החצאית ע"מ שישלחו אותה למעבדה לבדיקה, ניגשתי בתאריך 29.11 לרנואר פ"ת ושם מסרו אותה, אמרו לי שתוך שישה ימי עסקים יטופל, עברו שבועיים ולא התקשרו להודיע, התקשרתי לשרות הלקוחות חזרו אליי אך השובר של השליחה לא היה בהשיג יד ביקשו שבפעם הבאה שאני מתקשרת רק אשאיר את המספר של השובר ואת הפלאפון ויטפלו בזה, עשיתי מה שביקשו ולא חזרו אליי לאחר 48 שעות כמו שמובטח, התקשרתי שוב ושוב לא חזרו אליי, אתמול שלחתי תלונה דרך האתר, והיום חזרו אליי עם תשובה. התאריך היום הוא ה27.12.. כמעט חודש!
ומה התשובה? שתיקנו את החצאית!
אני לא ביקשתי שהפריט ישלח לתיקון, אני ביקשתי שתשלחו את הפריט למעבדה כי הוא כבר היה בתיקון ועדיין נפרם.
אני לא רוצה תיקון אני דורשת פיצוי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|