פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כושל במיוחד נושא התלונה:
אמור טליה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.8 רכשתי חצאית בחנות רנואר בב"ש לאחר הפעם הראשונה שלבשתי אותה מצאתי שהיא פרומה, חזרתי לחנות והחליפו לי לחצאית חדשה, גם היא נפרמה, חזרתי שוב פעם לחנות ושלחו את החצאית לתיקון, ולמרבה ההפתעה שוב פעם החצאית נפרמה, דיברתי עם שרות הלקוחות וביקשו ממני הפעם לשלוח להם את החצאית ע"מ שישלחו אותה למעבדה לבדיקה, ניגשתי בתאריך 29.11 לרנואר פ"ת ושם מסרו אותה, אמרו לי שתוך שישה ימי עסקים יטופל, עברו שבועיים ולא התקשרו להודיע, התקשרתי לשרות הלקוחות חזרו אליי אך השובר של השליחה לא היה בהשיג יד ביקשו שבפעם הבאה שאני מתקשרת רק אשאיר את המספר של השובר ואת הפלאפון ויטפלו בזה, עשיתי מה שביקשו ולא חזרו אליי לאחר 48 שעות כמו שמובטח, התקשרתי שוב ושוב לא חזרו אליי, אתמול שלחתי תלונה דרך האתר, והיום חזרו אליי עם תשובה. התאריך היום הוא ה27.12.. כמעט חודש!
ומה התשובה? שתיקנו את החצאית!
אני לא ביקשתי שהפריט ישלח לתיקון, אני ביקשתי שתשלחו את הפריט למעבדה כי הוא כבר היה בתיקון ועדיין נפרם.
אני לא רוצה תיקון אני דורשת פיצוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שלי שירה לבקוביץ - מנה שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי להתנצל, בחברת רנואר קיימת מחלקת בקרת איכות אשר בודקת כל פריט בטרם הגיעו לחנויות.
מאחר וחסרים לי פרטים כגון מספר שובר שירות לקוחות אין באפשרותי לבדוק את שנעשה בחצאית. על כן, אשמח באם תשלחי למייל הפרטי שלי את מספר השובר לצורך המשך טיפול לשביעות רצונך.
חברת רנואר שמה דגש בכל הנוגע לשירות לקוחותיה תוך כדי שמירה על מאגר לקוחותיה, על כן, נשמח לעזור ולסיים את הטיפול בנושא.
תגובה:
על מנת שהמקרה לא יעיב על ביקוריך הבאים ברשת נשמח להעניק לך שובר מתנה לקנייתך הבאה.
מייל - [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה