פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפה תמורת סכום נמוך מערך הקנייה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מעלה אדומים וקניון ממילא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/12/11רכשתי שמלה מחנות רנואר בקניון מעלה אדומים (בלה מס' 4761003278. לאחר שבוע וחצי הגעתי לחנות רנואר בממילא במטרה להחליף או לקבל זיכוי עבור השמלה. כאשר לא מצאתי בחנות בגד שאהבתי ביקשתי ממנהל החנות זיכוי אך נעניתי על ידו כי לא ייתן לי זיכוי משום שעל הפריט ניתנה הנחה של 16.67 אחוז (לפי הקבלה..) ועברו יותר מ-7 ימים. לאחר שביקשתי והסברתי לו כי סברתי כי כפי בשאר הרשתות, כן ברנואר, מקבלים זיכוי גם על פריטים בהנחה תוך 14 יום! וכי לא מצאתי דבר המתאים להחלפה, הסכים לבסוף מנהל החנות להאריך את המועד האחרון להחלפה כתב לי על הקבלה את התאריך האחרון להחלפה הינו 10.1.12. באותו מעמד לא אמר לי המנהל דבר וחצי דבר על כי במקום שאוכל לקבל פריט בשווי הסכום בו קניתי את השמלה (199.90) ש"ח. אאלץ לבסוף לקבל במקום השמלה פריט בשווי הסכום הנוכחי של השמלה לאחר הנחה. וכן לא טרח לציין לכל הפחות! כי המחיר של השמלה עלול לרדת וכי כדאי למהר להחליף. היום 5.1.12 הגעתי לסניף מעלה אדומים על מנת להחליף את השמלה ולתדהמתי נאמר לי כי "התמורה" עבור השמלה תהיה הסכום שהיא עולה היום לאחר הנחה או שילקחו בחשבון המחירים המלאים הן של השמלה המוחזרת והן של הפריטים שלקחתי במקומה (כלומר למרות שהם בהנחה- לא אקבל אותה). כמובן שאילו מנהל ממילא היה טורח לידע אותי כי "המחיר" להארכת המועד להחלפה הוא הפסד של סכום משמעותי -50 ש"ח- רבע משווי השמלה!!! הייתי מתאמצת למצוא פריט אחר עוד בממילא ומחליפה את השמלה עוד בתאריך הקודם אז לא ירד עדיין המחיר של השמלה (או מקס' לוקחת פריט אחר שלא בהנחה ומחליפה אותו יותר מאוחר - ואכן שאלתי את המוכר אם כדאי לי לעשות כן והוא אמר "עזבי" אני אאריך לך את המועד האחרון להחלפה) ומקבלת אפשרות להחליף בגד בסכום בו קניתי את השמלה. נדמה כי מן ההגינות הבסיסית כלפי צרכן ליידע אותו במידע "בסיסי" כגון זה- כאמור בסופו של יום ,בשל חוסר תום הלב של מנהל ממילא "ששכח" לצערי לעדכן אותי בכמה פרטים חשובים, הפסדתי רבע ממחיר השמלה. כל האירוע (שלא הוסיפו לו גם יחסה המנוכר של המוכרת סופיה במעלה אדומים שלא היתה נכונה כלל להקשיב להסברי ולדברי) ועוגמת הנפש בעקבותיו הוציאו לי את החשק לקנות ברשת רנואר פשוטו כמשמעו. לא רק שהסעיף בתקנון שזיכוי על פריט בהנחה הוא רק ל7 ימים בניגוד לרשתות אחרות (בדקתי זאת) אלא שנמנע ממני מידע חשוב שגרם לי לאת בתחושה שרומיתי ושכספי נגזל. נוכח כל האמור אודה לבדיקת הנושא ולהשבת כספי (50 ש"ח). מס' הקבלה במעלה אדומים-של ההחלפה- 4761003758
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור ההפרש ופיצוי על עגמת נפש פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה