פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי והזמנה שהובטחה שלא הגיע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון הסיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.12.2011 רכשתי ביגוד ברנואר קניון הסיטי באשדוד.
אחת החולצות שאהבתי לא הייתה במידה שלי ולכן המוכרת אמרה שצריך להזמין,התקשרה ובדקה ונאמר לה שייש את המידה שלי.שילמתי על כול הביגוד שרציתי והמוכרת אמרה לי שיתקשרו אליי שהחולצה תגיע לסניף.כעבור 3 שבועות לא חזרו אליי ולכן נאלצתי ללכת לסניף ולבדוק מה קורה אם החולצה שלי ולהפתעתי הבנתי שהסניף נסגר!! ועבר למקום אחר.האם אני בתור לקוחה ששילמתי על החולצה והבטיחו לי שיביאו לי אותה צריך לעניין אותי שהסניף עבר מקום?
בתאריך 11.1.2012 הלכתי לסניף קניון לב אשדוד לברר את העניין והמוכרת בעצמה לא ידעה מה לעשות עד שהתקשרה לברר ואז נאמר לה שהם עברו לגן העיר,לא המוכרת ולא אם מי שהמוכרת דיברה בטלפון לא ידעו בכלל שהמקום לא נפתח עדיין ואין אם מי לדבר בכלל אז שככה שטורטרתי שוב למקום שאין בו מענה ולא פתרון.
לא רק שהמתנתי 3 שבועות ויותר בנוסף לא קיבלתי את החולצה שרציתי.
למה לא דאגו להתקשר ולעדכן אותי ככה פועל השרות שלכם, רשת כזו גדולה,רחבה,מוכרת וותיקה לא ציפיתי לשרות לקוי ברמה כזו.
אני מאוכזבת מאוד מהשרות שקיבלתי בתור לקוחה (ואני לקוחה קבועה) .
להבא אחשוב פעם נוספת אם לחזור ולהיות לקוחת החברה.
עלבון,החזר כספי, סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה