הזמנת חולצה ששולמה שלא הגיע |
נושא התלונה: |
שבת 17 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון הסיטי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.12.2011 רכשתי ביגוד ברנואר קניון הסיטי אשדוד.
אחת החולצות שאהבתי לא הייתה במידתי ולכן המוכרת התקשרה ובדקה והזמינה לי את החולצה, ונאמר לה שייש את המידה,שילמתי על כל הביגוד שרציתי והמוכרת אמרה שיתקשרו אליי שהחולצה תגיע לסניף.
כעבור 3 שבועות לא חזרו אליי ולכן נאלצתי ללכת לסניף ולבדוק ולהפתעתי הבנתי שהסניף נסגר עבר.
האם אני בתור לקוחה ששילמתי על החולצה והבטיחו לי שיביאו לי אותה צריך לעניין אותי שהסניף עבר מקום?
בתאריך 11.1.2012 הלכתי לסניף קניון לב אשדוד לברר את העניין והמוכרת בעצמה לא ידעה מה לעשות עד שהתקשרה לברר ואז נאמר לה שהם עברו לגן העיר,לא המוכרת ולא עם מי שהמוכרת דיברה בטלפון לא ידעו בכלל שהמקום לא נפתח עדיין ואין עם מי לדבר בכלל אז שככה טורטרתי שוב למקום שאין בו מענה ופיתרון.
התקשרתי לשרות לקוחות באותו היום אין מענה אנושי ולכן השארתי הודעה באתר שעד היום לא חזרו אליי.
לא רק שהמתנתי 4 שבועות בנוסף לא קיבלתי את החולצה שרציתי למה אני בתור לקוחה צריכה להטרטר ורוץ. למה לא התקשרו לעדכן? ככה פועלת המערכת שלכם? רשת כזו גדולה,רחבה,וותיקה לא ציפית לשרות לקוי ברמה כזו.
אני מאוכזבת מאוד מהשרות שקיבלתי בטור לקוחה (ואני לקוחה קבועה) ולהבאה אחשוב פעם נוספת אם לחזור ולהיות לקוחת החברה
|
החזר כספי, |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|