פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות קלוקל לאין ערוך. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון כתובת:
רנואר men סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אפרט כאן את מסכת "ההתעללות" שעברתי בחנות רנואר men חולון.
בתאריך 11.1.12 רכשתי שני מכנסי ג'ינס, אחד קיבלתי והשני נאמר יוזמן בעבורי למידה המתאימה (לא היה במלאי),בו ברגע שילמתי עבור שניהם, ושאצטרך להמתין 4 ימים לג'ינס השני.
למחרת הגעתי שוב לסניף ובקשתי לשנות למידה יותר קטנה. ללא בעיה רשמה המוכרת מידה שונה ושאצטרך להמתין 4 ימים .
כעבור שבעה ימים ב19.1.12 ללא שום שיחה טלפונית מצד החנות פניתי מיוזמתי לחנות ובשיחה נאמר לי שהמוצר יגיע היום ואין דאגה יחזרו אלי ,חיכיתי לצלצול וכמובן לא הגיע לא טלפון ולא מכנסיים.
בתאריך 23.1.12 אמרתי אנסה את מזלי התקשרתי לסניף ולהפתעתי הג'נס הגיע רק שיחת הטלפון לא הגיעה מצידם אלא מצידי.
הגעתי לסניף בקניון ושאלתי מדוע לא יצרו עימי קשר נאמר לי שניסו להתקשר ולא השיגו אותי.מעניין שלא השאירו הודעה בתא קולי או לחילופין שיחה שלא נענתה, או שיותר נוח היה לשקר(אין לי בעיה להוציא תדפיסי שיחות). לקחתי את המוצר אך אבוי המידה איננה נכונה זה לא מה שבקשתי ואשר מופיע בטופס הזמנה .
המוכר לצערי אמר שוב אותו משפט "תצטרך להמתין שוב ארבעה ימים".
יצאתי מהנות בידים ריקות והמון אכזבה על מוצר ששולם ולא מומש.
החלטתי לפנות לשירות לקוחות ולגולל בפניהם את מסע יסוריי, בסופה של שיחה נאמר שימתין בעבורי שובר פיצוי בסניף.
ב 25.1.12 נסיתי שוב את מזלי הגעתי לסניף ולשמחתי המכנס הגיע במידה המתאימה אך לרוע מזלי עם קרע.
לא ידעתי את נפשי מרוב עצבים ואכזבה ומפח נפש ולעילא מכך לשמוע את המשפט האלמותי שאצטרך לחכות שוב 4 ימים .
שוב התקשרתי לשירות לקוחות השארתי הודעות ולצערי לא חזרו אלי.
ב26.1.12 השארתי הודעה במייל לשירות לקוחות וכעבור יומיים הגיעה תשובה מאוד פשוטה ולא ענינית והרי תוכנה "מצטערים , המוצר יחכה לך בסניף".
כותב אני מכתב זה בתאריך 31.1.12 וכפי שהבנתם עדיין אין מכנס.

שואל אני האם לא מוגזם לחכות כ20 ימים למוצר ששולם ולא סופק?
האם חברת רנואר זוהי רשת רצינית או סגנון בזאר!!!?
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה