פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושירות כושל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כחודש וחצי רכשתי בסניף רנואר בעזריאלי בתל אביב מעיל עור הפוך (נקרא ג'קט קרלוס ועלה 549.90 ש"ח).
לאחר כשבועיים, כפתורים (לא מדובר על תפירה של הכפתור אלא כל מושב הכפתור יצא ממקומו) נקרעו מהז'קט, חלק העליון שלו בצד ימין התחיל להיפרם מגוף המעיל, ותחת המעיל התחיל להיפרם.
הגעתי לסניף רנואר בעזריאלי בתל אביב ושוחחתי עם מנהלת הסניף שאמרה לי שמדובר בביש מזל וכנראה נפלתי על מעיל לא טוב. מנהלת הסניף הציעה לי לא לדאוג ואמרה שהמעיל ישלח לתיקון (שימו לב - מעיל חדש, ברשותי רק שבועיים וכבר תיקון...) והדביקה מדבקות של רנואר על כל המקומות שבהם היית בעיה.
שבוע לאחר מכן קיבלתי את המעיל לאחר תיקון בסניף קניון לב אשדוד. בבית הורדתי את המדבקות מהמעיל ושמתי לב שהדבק נשאר על כל המקומות שבהם היית מדבקה ולא יורד בשום אופן (מדובר על עור הפוך...).
פניתי בחזרה לסניף קניון לב אשדוד ושם אמרו לי שאין מה לעשות אלא לשלוח שוב לתיקון.
עברו 7 ימים מאז המעיל נשלח לתיקון והוא עדיין לא חזר אלי.
משיחה עם מנהל הסניף, נאמר לי שהוא לא יודע מה קורה המעיל ושהוא יבדוק ויחזור אלי בימים הקרובים (למרות שהסברתי לו את המצב שבו "בזכות" חברת רנואר המעיל כבר לא ברשותי כבר כמעט שבועיים).

אני רוצה לציין מס' נקודות:
1) מדובר על מעיל חדש שנקנה ברונאר, ותוך כשבועיים עולים בו פגמים (כ 5 במספר) במקומות שונים במעיל.
2) מאז שקניתי את המעיל המעיל נמצא יותר ממחצית מהזמן לא ברשותי אלא ברשות רנואר...
3) למרות המצב שבו גם הפעם הראשונה (מוצר פגום) וגם הפעם השניה (מנהלת סניף מדביקה מדבקות ופוגמת במוצר) קוראים עקב בעיה של חברת רנואר, החברה לא עושה שום דבר על מנת לזרז את הטיפול או להחזיר כסף אלא רואה את המצב שבו המעיל לא ברשותי כל הזמן הזה כמצב סביר וכל מנהל סניף מסביר לי בעצם שזה פשוט ביש מזל ונפלתי על מעיל גרוע כנראה...
4) בסניף לב אשדוד שבו מסרתי את המעיל, לא יודעים להגיד תוך כמה זמן והאם קיים פרק זמן שבו המעיל חייב לחזור מתיקון... מ"מ מנהל הסניף מוסרת לי שמדובר כנראה על 12 יום. היום מנהל הסניף אומר לי שזה 7 יום. ובפועל 7 יום כבר עברו...

אם איכות המוצר והיחס והשירות שאני מקבל מחנויות הרשת אני לא מעוניין יותר במעיל זה או כל מוצר אחר של הרשת, אלא לקבל את כספי בחזרה!
אם איכות המוצר והיחס והשירות שאני מקבל מחנויות הרשת אני לא מעוניין יותר במעיל זה או כל מוצר אחר של הרשת, אלא לקבל את כספי בחזרה! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה