פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חצאית שנפגמה עם טיקת עליה!!! ואי טיפול בפנייה שלי כבר חודשים!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
סניף קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי חצאית מרנואר לפני מספר חודשים בערך5, והיה עליה סימן שמותר לגהץ, כשבאתי לגהץ אותה לפני הברית של גיסתי, איך שהמגהץ נגע בבד הבד נשרף!
הבד הזה לא מיועד לגיהוץ!
לא מספיק שנתקעתי שעה קודם בלי לבוש לארוע הזה,גם שהחזרתי את החצאית לחנות, בערך יומיים אחרי והסברתי שכמובן נזהרתי בגיהוץ וזה לא שאני פעם ראשונה מגהצת, בעלי הולך רק עם מכופתר ולעולם לא נשרפה לו חולצה כשגיהצתי!! האחראית/מנהלת אמרה לי שהיא תשלח לשירות לקוחות. כעבור מספר ימים חזרה אליי, ואמרה שהשירות לקוחות החזיר וטען שזה עקב שימוש לא נאות שלי.. זאת חוצפה! החצאית לא נועדה לגיהוץ! קחו אחריות!! הסברתי שוב לאחראית בטלפון את המצב, שעדיין לא לבשתי אפילו וכבר בגיהוץ הראשוני היא נשרפה, היא אמרה שתשלח לשירות שוב פעם.. מאז ועד היום לא שמעתי מהם כלום..תדעו לכם שהפסדתם בגדול צרכנית גדולה שלכם!! עד המקרה נהגתי לקנות מכם המון, גם לבעלי את המכופתרות שלו- רק ממכם! ובאמת חבל לכם להפסיד לקוחות בגלל השם הרע שיוצא לכם שאתם מביאים סחורה לא מספיק איכותית (לדעתי) ורושמים בתוית שלה הוראות שימוש ולא עומדים מאחוריהן! באמת בושה לכם!כל חנות אחרת שנתקלתי בעבר בפגמים כאלו תמיד פיצתה אותי מיד במלוא הסכום, אם זה פוקס, הינס וכו.. רק אתם החזרתם אמרתם לא אשמתכם, לקחתם שוב ומאז נעלמו עקבותיכם, לא יצרתם איתי קשר ולא כלום. אם הפניה לא תטופל בשבוע הקרוב אפנה בתלונה לרשות ההסתדרות לצרכנות ולמלכ"ר- אמון הציבור.
כספי סוג הנזק :
פיצוי החזר כספי!!/ זיכוי!! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה