פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגד פגום ושרות מחפיר ממנהלת החנות ומנהלת שרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
5.4.06

לכב' חברת רנואר
לידי שירות לקוחות (לא לידי שנהב!!!!)

הנדון: שרות לקוי


שלום רב

בתאריך 30.3.06 רכשתי בחנות רנואר בקניון חדרה מספר פריטים בעלות של
527.99 ₪ חלקם במזומן וחלק בתלושים.
אחת מהחולצות שעלתה 239 ₪ הייתה פגומה והוזמנה עבורי חולצה אחרת ונאמר לי שאני חייבת לשלם עבורה אחרת לא תוזמן עבורי אחת אחרת.
אני גרה במושב מאור (חצי שעה נסיעה מחדרה כל כיוון) ובהריון בחודש שביעי ולכן הובטח לי שהחולצה תשלח אלי ע"י אחת העובדות שגרה במושב.
ביום שני 4.4.06 הודיעו לי שהחולצה הגיעה והיא נשלחת אלי ע"י אחת העובדות שתיצור איתי קשר כשתגיע למושב, משלא התקשרה התקשרתי למחרת לחנות ונאמר לי שהחולצה כלל לא נשלחה ועלי לבוא לקחת אותה.
הגעתי לחנות והתברר שגם החולצה שהוזמנה עבורי פגומה.
חיפשתי משהו אחר בחנות ומשלא מצאתי ביקשתי את הכסף חזרה.
אורנה בעלת החנות אמרה לי שאני אאלץ לחכות יומיים ולבוא שוב.
את החולצה הנ"ל קניתי במיוחד לאירוע שאמור להתקיים ביום שישי 7.4.06 והייתי חייבת לחפש משהו אחר במקום, צר לי שאני לא מיליונרית ועלי לקבל תחילה את הסכום הלא מבוטל הנ"ל כדי לרכוש לי משהו חדש.
ביקשתי מאורנה מנהלת החנות שתתחשב במצבי שאני לא מהאזור וכבר באתי לחדרה פעמיים ואני חייבת לרכוש משהו במקום והיא רק ענתה שהיא עובדת של רנואר והיא לא יכולה לעזור לי.
היא נתנה לי מספר טלפון של שירות לקוחות (שאגב עד עכשיו 24 שעות אחרי עדיין לא חזרו אלי) ואמרה לי להתקשר לשם, במילים אחרות "ניפנפה" אותי והסירה מעצמה כל אחריות למרות שהיא בעלת החנות.
משהפצרתי בה הסכימה להתקשר לשרות לקוחות שענו לה מיד כמובן ונתנה לי לדבר עם בחורה בשם שנהב.
מעולם לא נתקלתי בחוסר סבלנות וגסות רוח כמו שנתקלתי בשיחה עם אותה בחורה שנהב שאמורה להיות מנהלת שרות לקוחות!
היא תקפה אותי בטענות כגון "מה את רוצה שאני אעשה" לא נתנה לי להוציא מילה ולהסביר את המצב.
היא אמרה שזה ייקח כמה ימים (פתאום זה כבר לא יומיים, זה יהיה לפחות שבוע), זה לא עניין אותה שאני צריכה לבוא שוב ממושב מאור, חצי שעה נסיעה הלוך חצי שעה נסיעה חזור ולשלם שוב חניה (לפחות 10 ₪ כל פעם).
כשאיבדתי את הסבלנות וביקשתי ממנה שתשתוק רגע כדי שאוכל לדבר היא תקפה אותי בגסות וטרקה לי את הטלפון בפרצוף.
כשביקשתי את התערבותה של אורנה בעלת החנות קיבלתי את אותה התשובה "אני רק עובדת של רנואר אני לא יכולה לעזור לך" בסופו של דבר לקחתי חולצות בשווי 133 ₪

(אבסורד לכשעצמו שאני עוד טורחת לקנות משהו בחנות הזאת) ופתאום איזה פלא אורנה בעלת החנות יכולה לשלוח לי את ההחזר הביתה, מה שאם היה נאמר לי מלכתחילה היה מונע את כל סערת הרוחות המיותרת הזאת.
נאמר לי שישלחו אלי תשלושים ע"ס 105.68 ₪ (איך שולחים 68 א"ג בתלושים?) וקיבלתי שובר של טופס בקשה להחזר כספי מס' 04176
חברותי שהיו איתי נדהמו מהשתלשלות העניינים ובמקום לרכוש את הפריטים שהיו בידיהן עזבו את החנות בלי לקנות.

מרגע ששנהב מנהלת שירות הלקוחות טרקה לי את הטלפון בפרצוף עמדתי חסרת אונים מול המצב, אורנה מנהלת החנות מתנערת מאחריות ובמענה של שירות לקוחות לא עונים וגם אם יענו לא יהיה מי שיטפל בי כפי שנאמר לי ע"י שנהב מכיוון שהיא מנהלת רות הלקוחות.

רציתי לדעת אם ככה מתנהגים ללקוחות של רנואר?
אני קונה ברשת שלכם לפחות 8 שנים אם אני לא טועה בסכומים לא מבוטלים של
500-1000 ₪ (כפי שתוכלו לראות בעצמכם) ואפשר להבין את התסכול שלי כאשר אני קונה חולצה והיא מגיעה פגומה ואז אני נתקלת באטימות, מה גם שבעלת החנות אורנה יכלה להבחין בכך ולחסוך לי את הנסיעה לחדרה.
דרך אגב את שתי החולצות הפגומות היא (אורנה) החזירה לקולב ותלתה שוב לתצוגה בחנות, אולי במטרה שמישהו לא ישים לב?!
וכשאני מדברת עם מנהלת שרות לקוחות אני מצפה ממנה שתפגין סבלנות ולא תענה לי בגסות רוח.
כשביקשתי משנהב לדבר עם מישהו אחר היא אמרה "אין!" זאת אומרת שזהו!
מבחינת רנואר אחרי ששילמת אם יש איזו בעיה זאת בעצם הבעיה שלך, אין עם מי לדבר.
מה עלי לעשות?!

נתקלתי פעם במצב דומה ברשת קסטרו והשירות שקיבלתי והאדיבות שהתייחסו אלי במטרה לנסות לעזור ולפתור את המצב בצורה הטובה ביותר הייתה מעל ומעבר, אתמול הייתי בשוק!!
אני פונה אליכם בתקווה שיש עוד מישהו ברנואר שמנהל את העניינים חוץ מאורנה בעלת החנות חסרת האונים ושנהב מנהלת שרות לקוחות שאדיבות היא ממנה והלאה לראות אם עלי להדיר את רגלי מהרשת שלכם כי לא כדאי להיתקל במצב כזה שוב (לחנות רנואר בחדרה אני לא אכנס גם אם זאת תהיה חנות הבגדים האחרונה על פני כדור הארץ) או שיש מישהו שיכול לענות לי למה הייתי צריכה לעבור כזאת השפלה ועצבים בשביל חולצה.

כשגיליתי את האתר Tluna.co.il הנ"ל ונכנסתי אליו כדי להגיש תלונה וראיתי (לא להפתעתי) שאתם במקום מכובד בראש רשימת מספר התלונות הגבוה ביותר, חשבתי שאולי זה בגלל שאני לא הראשונה שנתקלת ביחס כזה ממנהלת שירות הלקוחות?!



בכבוד רב
אפרת ליבנה

מושב מאור משק 12
מיקוד 3883
טל. 052-3792240
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
לפחות פיצוי הולם פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
לא היה כל ספק כי המתלוננת ראויה לכספה בחזרה. על כך לא היה כל ויכוח. עם זאת, ברנואר תהליך ההחזר מתבצע באמצעות טפסים הנשלחים להנהח"ש החברה, ולוקח מס' ימים. טכנית לא ניתן לבצע זאת במקום. כבר בתחילת השיחה ביננו הוצעה אפשרות שליחת הכסף ללקוחה הביתה- פתרון שהסכימה לו. הלקוחה שתקה רגע ואז החלה לצרוח ולגדף אותי בצורה שבה כבר לא ניתן היה לנהל שיחה מתורבתת. הלקוחה עצמה אמרה שאין לה יותר סיבה להמשיך ולדבר איתי ולכן נפרדתי ממנה. תגובה:
לצערי, במקרה זה לא נוכל לשלוח פיצוי, אך ההחזר הכספי כבר בתהליכים סופיים, וישלח לבית הלקוחה בקרוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה