פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שרותיות מזעזעת ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
השלום כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זאת לא הפעם הראשונה שאני נפגעת מהרשת הזאת..
היום שהגעתי לחנות בעזריאלי היו דוכנים בחוץ עם מכנסיים וגינסים, קודם כל לא נתנו לי לגעת , שחס וחלילה אני לא יבלאגן להם , ושביקשתי מידה אף אחד לא ידע לעזור לי.. אחרי 20 דקות שבה אני מאתרת את המידה הנכונה לקחתי 2 גינסים מהמבצע של 100 שח כל אחד , הסתכלתי על חולצות שהיו במבצע וגם שם לא נתנו שירות ולא עזרה .. וכמובן אסור לגעת בכלל בסחורה, ויתרתי על קניית החולצות מתוך חוסר סבלנות , כל מוכר אמר לי ההוא יעזור לה וטירטרו אותי מאחד לשני .
ניגשתי לקופה והמתנתי שמשהו יואיל בטובו לעשות לי חשבון , הבחורה המתולתלת שהייתה בקופה יצאה ממנה איך שנעמדתי מאחורי הקופה והטיל את האחריות על מוכר אחר שעשה פרצוף וניגש לקופה .. אותו בחור שהתנער ממני שרציתי עזרה במידה , מעביר את הפריטים בקופה ושואל אותי מאיפה המכנסים ? אני אומרת לו מזאת אומרת מאיפה ? מבחוץ ! בדוכן ! אז הוא אומר לי לא יכול להיות .. זה מכנס של הקולקציה החדשה .. הוא עולה 300 שח , אמרתי לו הוא היה בחוץ עם השלט של 100 שח.. הוא לא ב100 הוא עונה לי , הוא ב300, רשום אפילו על הטיקט . אמרתי לו אני לא מסתכלת על טיקטים אלא על השלטים הגדולים שבהם רשום שהמחיר הוא 100!! הוא קרא לאחראית משמרת או משהו כזה שגם לא יכלה לתת לי מענה איך גינס שמצאתי בדוכן שרשום עליו 100 שח יעלה 300 (יש לציין שהוא היה באמצע מבחינת מיקום , לא העליון ולא התחתון כך שמישהו לא היה יכול לשים אותו שם לפי רצונו,
מבחינתי זאת פשוט בושה קודם כל רמת השירות הירודה ברנואר! ודבר שני השקרנות שלהם במחירים וזה לא פעם ראשונה שלי שהם עושים דבר כזה !
פעם שעברה הלכתי להחליף מכנס שעלה לי 300 ש״ח , קודם כל היא התעקשה שהיא אפשר להחליף מבלי לראות את הקבלה ולראות שתאריך הקנייה היה רק לפני יומים! ושהסכימה ברוב טובה להחליף לי ,מבלי להסתכל בקופה היא אמרה לי שהוא שווה 100 , הסברתי לה שקניתי אותה ב300 והיא החלה להתווכח איתי מבלי לבדוק בכלל את אישור ההחלפה שהיה בידי..אותה בחורה היא האחמשית , זה נראה לכם הגיוני שאחראית משמרת לא יודעת מדיניות החלפה וממציאה לעצמה חוקים וכללים, האם זה הגיוני שלא יודעם לתת שירות בחנות הזאת?
פשוט בושה של חברה -לא נכנסת אליכם יותר, לא שוים שאני יוצים עליכם אפילו אגורה אחת !
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירותיות ,לשקול אפילו להחליף לאחמשית שמבינה יותר ומודעת למחירים ויודעת לתת שירות- זה המינימום!! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה