פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למתן החזר כספי תוך 48 שעות עפ״י חוק נושא התלונה:
ג׳ינו מיקי שם/כינוי:
‏יום שני ‏22 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף ראש פינה וסניף כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 21.7.13 רכשתי ברשת חולצה ומכנס כמתנה לאישה, הרכישה התבצעה בסניף עפולה בשעה 22:20. אישתי לא אהבה את החולצה והעדיפה החזר כספי, אבל את המכנס רצתה להשאיר. למחרת ב 22.7.13 נגשה לסניף ראש פינה, שם קבלה שירות מזלזל וגרוע ממוכרת בשם רוני, בעקבות הגישה של המוכרת במקום החליטה אישתי כי איננה מעוניינת עוד במוצרים כלל ודרשה החזר כספי מלא המוכרת שאיתה שוחחתי בטלפון טענה כי אי אפשר להחזיר אצלה אלא רק בעפולה בסניף שנקנה המוצר, לאחר מכן שינתה את גרסתה וטענה כי היא חייבת את הכרטיס בו בוצעה העסקה פיזית אצלה ושאין אפשרות לבצע זאת ידנית אבל עדיין בטון יהיר ועוקצני המאפיין אותה. בלית ברירה נגשנו אני ואישתי לסניף רנוואר בכרמיאל, גם שם !! זכיתי ליחס ציני ובוטה מהמוכרת בשם יעל אשר משהבינה שברצוני להחזיר מוצר ולא לקנות מוצר התבטאה בעקיצות סרקסטיות. מנהלת הסניף ששלחה אותי לעפולה שוב בטענה שהיא רק זכיין לא נמנעה מלהגיד לי ״באמת ? חשבתי שרק אנחנו מעסיקים אותך..״ בתגובה להסבר שלי שלהגיע שוב לעפולה רק כדי להחזיר מוצר שקניתי שם כי הייתי באזור זה לעתי לא סביר כאדם עובד שיש עוד דברים שמעסיקים אותו. בהמשך קראתי בעיון את חוק החזרת מוצרים ושרותים והבנתי שבמידה והסניף באמת רק ״זכיין״ עליהם לציין זאת במקום בולט בעסק. חזרתי למוכרת ובקשתי לראות היכן מצויין במקום בולט שהם רק זכיין, כמובן שבעסק אין אפילו רמז לכך בשום מקום שלא לומר ״מקום בולט״. צילמתי צילום וידאו את פנים החנות ובעיקר את אזור הקופות וחזית החנות, יעל המוכרת דרשה שאפסיק מיד לצלם כי זה מנוגד לחוק, היות ובמקרה אני איש חוק כמובן שהדבר הפתיע אותי מאוד, במיוחד לאור העובדה שכמובן לא צולמו אנשים או חלילה קטינים אלא רק קירות העסק. מיותר לציין כי מענה לא קבלתי, אבל לוותר זה לא אני לכן בזבזתי עוד קצת דלק וזמן ועוגמת נפש ונסעתי אחר כבוד לסניף נהריה לאחר שוידאתי טלפונית שהוא לא סניף זכיין. לאחר 50 דקות של בירורים ונסיונות חוזרים ונשנים של המוכרת להשיג את האחראית אזור של הרשת ה״מאוד יעילה״ הזו שהייתה ב״ממתינה״ משך כל הזמן הזה, השגתי את ההחזר המיוחל, כמובן לא לפני שניקו לי 5% מערך הקנייה שהיה 410 ש״ח. אין ספק שלא אני או כל אחד מקרוביי לעולם לא ניתפס בטעות בסניף של הרשת ולעולם לעולם לא אקנה שם אפילו אם זה יהיה בחינם, אבל צריך להגן על שאר הצרכנים שמשקיעים את מיטב כספם ומקבלים שרות גרוע מזלזל וציני לא יעיל ואף לא חוקי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על דלק, עוגמת נפש, הצבת שלט בסניפים הזכייניים של הרשת במקום בולט, הסבר במעמד העסקה על ההגבלות והפרוצדורה במקרה של בקשה עתידית להחזר כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה