פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שדרות יגאל אלון 1 כתובת:
מרכז ביג בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול, ט"ו באב, קניתי לחבר שלי ברנואר בית שמש מארז של 3 בוקסרים ב100 ש"ח. הדגש הוא על המארז ועל זה שזו הייתה מתנה ולכן גם עטפו אותה ככזו.
היום, פחות מ24 שעות אחרי, באתי לחנות בבקשה להחליף את המארז למידה לאחרת. (קניתי מדיום במקום XL ). המארז היה עטוף באריזת מתנה וראו שלא נפתח מעולם. ברור לי שהחוק להגנת הצרכן אינו תקף להלבשה תחתונה אך עם קצת יחסי אנוש והיגיון אנושי ניתן היה לראות שהאריזה לא נפתחה ובכל זאת להתחשב ולהחליף את המוצר. מעבר לזה שהיחס של המוכרת היה מתחת לכל ביקורת היא אפילו לא הקשיבה ולא הסתכלה ופשוט חתכה את המילים שלי. גועל נפש!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות והחלפה פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה