פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מבזה של מעצבת חלון הראווה אל מוכרת החנות בנוכחות לקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חנות רנואר קרית גת קניון גת סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי, 7.8.13, בשעה 12:30, בעת שנכחתי בחנות רנואר בקניון גת סנטר שבקרית גת, הייתי עדה להתנהגות איומה ומבזה של מעצבת חלונות הראווה- רווית- כלפי עובדת החנות הגב' פאני .
פאני שאלה בתום לב ובעדינות, מי הניח בגדים יחד עם פסולת נייר בתוך קרטון שהיה מונח מתחת לדלפק הבגדים במרכז החנות.
בתגובה, רווית החלה צועקת לעברה " מה את צועקת, מה קרה?" בצורה גסה ומעליבה!
פאני, המומה מתגובתה ניסתה להסביר כי בגדים לא שמים יחד עם פסולת נייר, ואז התחילה הסצנה שבה רווית התחילה לצעוק לעבר פאני "את אישה רעה, אישה רעה מאוד..., איכס מגעילה" והיא חזרה על זה שוב ושוב כשהלקוחות בחנות מתבוננים בה בתדהמה.
הגדילה לעשות כאשר אמרה לבחורה לידה "איזו מגעילה זו (והתכוונה לפאני), זו אישה רעה".
לקוחה שהייתה בחנות ואני פנינו אל רווית ואמרנו לה שהתנהגותה בוטה ומשפילה ושאנו מתכוונות להתלונן עליה במשרדי החברה.
רק בשלב זה רווית השתתקה והפסיקה את מסע ההכפשות.
כלקוחה שמבקרת המון בחנות זו של רנואר, אני מקבלת יחס אדיב מאוד מן העובדות שמאירות פנים ומסייעות לכל לקוחה, ובמיוחד מפאני.
אני רואה בחומרה רבה את התקרית ומבקשת מן ההנהלה לטפל בכך לאלתר.
בברכה ותודה,
רות בר יוסף
052-2290169
עלבון סוג הנזק :
טיפול משמעתי חמור במעצבת חלון הראווה והתנצלות בפני העובדות בחנות. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה