פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בהזמנה< נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מלחה, דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
רנואר - הנהלה

הנדון: תלונה

שלום רב,

1. בתאריך 10 באפריל 2006 קניתי חולצת "קרן" בצבע תכלת בסניף בקניון מלחה. בבואי ללבוש אותה יומיים לאחר מכן, גיליתי כי יש בה חור.

2. בתאריך 14 באפריל חזרתי לסניף מלחה וביקשתי להחליף את החולצה. המוכרת במקום אמרה שאין לה את הצבע הזה במידה שלי ורשמה טופס הזמנה. שאלתי אם ניתן לשלוח את החולצה המוזמנת לסניף דיזינגוף סנטר, משום שאני תושבת תל אביב, והיא אמרה שאין בעיה ושזה יקח עד 10 ימים.

3. מאז עבר חודש. הגעתי לסניף דיזינגוף 3 פעמים ובאף אחת מהפעמים לא ידעו שם על מה מדובר.

4. לצערי, להשיג את סניף מלחה וגם את סניף דיזינגוף בטלפון זו משימה קשה מאד על גבול הבלתי אפשרי!!! התקשרתי אל שני הסניפים מספר רב של פעמים, שברובן המוחץ שיחתי לא נענתה כלל, או שנתקלתי בשיחה ממתינה (לעיתים התקשרתי פעמיים ברצף, פעם אחת הייתה שיחה ממתינה ומיד לאחר מכן – לא ענו כלל לטלפון!).

5. את סניף מלחה הצלחתי להשיג רק ביום שישי האחרון (12.05.06) בשעות הבוקר – המוכרת שמעה את שאלתי לגבי החולצה ואמרה כי אינה יכולה לדבר איתי כרגע או לברר מה עלה בגורלה של החולצה ושהיא תחזור אלי ביום ראשון בבוקר. מיותר לציין כי אף אחד לא חזר אלי ביום ראשון בבוקר. כמו כן, שוב לא הצלחתי ליצור קשר טלפוני עם החנות, למרות שניסיתי מספר רב של פעמים.

6. הבוקר, יום שני, לאחר מספר רב של נסיונות להשיג מישהו בטלפון, וסוף סוף ענתה לי מוכרת בסניף מלחה, שאפילו ידעה על מה אני מדברת...! תשובתה לבעייתי הייתה "מה? לא אמרו לך בדיזינגוף? אין לנו את החולצה הזאת יותר. את יכולה לבוא למלחה לקחת זיכוי".

7. לשאלתי האם אני יכולה לקחת את הזיכוי בדיזינגוף סנטר, משום שאני גרה בתל אביב, ענתה המוכרת שלא, ניתן לעשות את זה רק במלחה... כמו כן אמרה כי איני יכולה לקבל החזר כספי אלא רק זיכוי למרות שקניתי חולצה פגומה מלכתחילה ואין באפשרות הרשת לספק לי את אותה החולצה.

8. המקרה הזה מאוד מכעיס ומצער אותי:

א. מדוע אני צריכה לרדוף במשך חודש אחרי הרשת, על מנת לגלות מה עלה בגורלה של חולצה ששילמתי עליה לפני זמן רב ולא זכיתי ליהנות ממנה אפילו פעם אחת? הרי רק שיחות הטלפון עלו לי יותר ממחיר החולצה...
ב. מדוע לא הודיעו לי מיד שידעו על כך, כי חולצה זו אינה נמצאת עוד במלאי?
ג. מדוע לאחר שקניתי חולצה פגומה ובשל חוסר במלאי, אני צריכה להשאר עם זיכוי לחנות? אינני מעוניינת עוד בשירותיה של חנות שגרמה לי טרטור רב במשך חודש, ואני מעוניינת לקבל את כספי חזרה.

9. אינני מעוניינת להשאיר הודעה במענה הקולי של שירות הלקוחות מכיון שאינני מעוניינת להמתין יומיים על מנת שנציג יחזור אלי.
אודה לטיפולכם המהיר בתלונתי.

וכן נזק כספי ועגמת נפש! סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על הרגשתך ועל הטרטור שנגרם לך. כל ליקויי השירות שפרטת מטופלים כרגע בחומרה. תגובה:
צוות החנות יצור עימך קשר טלפוני היום לסגירת הטיפול בפנייתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה