פרטי התלונה

תלונות ננדוס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מורכבת נושא התלונה:
חן רם שם/כינוי:
‏שבת ‏21 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשהגעתי לסניף נאלצתי להמתין 45 דקות לקבלת ההזמנה (TAKE AWAY).
רק לאחר 10 דקות תמימות אחרי שנסעתי, נדהמתי לגלות כי חלק מההזמנה חסרה (טבעות בצל ששילמתי עליהם לא נמצאו בשקית ההזמנה).
חזרתי בלית ברירה לסניף ודרשתי את החסר. בחורה בשם לואיזה ענתה כי "היה לחץ ואין מה לעשות". התעקשתי לקבל את המגיע לי ולבסוף קיבלתי את טבעות הבצל.
כשפתחתי את ההזמנה בבית נוכחתי לדעת כי בתוספת אחרת חסרים מרכיבים (בסלט הכרוב לא היה גזר ומיונז), ושאר המנות היו קרות ובלתי ראויות למאכל.
יש לציין כי כרגע אני בשלב של מעבר לדירה חדשה ואין באפשרותי לחמם את המנות בתנור/מיקרוגל. בסופו של דבר ניסיתי לטעום את המנות הקרות ונוכחתי לגלות כי הן היו חריפות יתר על המידה (הזמנתי 2 מנות פיקנטיות ואחת חריפה, וכל שלושת המנות הגיעו חריפות).
את המנות זרקתי לפח מכיוון שלא מצאתי אותן ראויות למאכל.
1. אבקש לזכות אותי על מחיר הארוחה (3 ארוחות צ'יקן סטייק)
2. אני דורש בנוסף פיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לי. פעם אחת כבר חזרתי אליכם לאחר שחלק מההזמנה היה חסר, ולא מצאתי לנכון לחזור שוב ולהמתין אצלכם 45 דקות נוספות לקבלת ארוחה חמה לשם שינוי.
3. אני לקוח קבוע של רשת "ננדוס" (באופן קבוע אני אוכל בסניף בביל"ו סנטר, ו-TAKE AWAY אני עושה מגן העיר בת"א). זו פעם ראשונה שנתקלתי ביחס כזה בסניף של ננדוס, שאגב הגעתי אליו רק בשל העובדה שבסניף גן העיר הייתה חסרה תוספת שאינני מוכן לוותר עליה (כרוב+גזר במיונז - סלט קולסלאו).
4. אני מקווה שתלונתי תקבל את היחס הראוי לה. בכבוד רב, רם חן
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של הארוחות + פיצוי על עגמת הנפש שנגרמה ל פתרון נדרש :

ננדוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה