פרטי התלונה

תלונות ננדוס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב עם חוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי יאיר ואני לקוח מושבע שלכם ובעיקר חובב עוף.
יש להזכיר ש"ננדוס"זהו מקום שאני פוקד אותו לפחות פעם בשבועיים אני מאוד נהנה ובאמת ללא תלונות .

לפני כשבוע ביקשתי להזמין דרך הטלפון ארוחת ננדוס (חצי עוף חריף) בסניף בילו סנטר, ומאחר ואני לא אוכל חלקים מסויימים בעוף כמו החזה ביקשתי כמו תמיד ששני הרבעים יהיו כרעיים בלבד.

המוכרת שהייתה מאוד נחמדה הסבירה בנימוס כי אין באפשרותה לבצע את ההזמנה כפי שביקשתי מאחר ואין מספיק כרעיים .

הסברתי לה שאני לא אוכל את החלק של החזה ושאני תמיד מזמין כרעיים ואין בעיה עם זה.

המוכרת חזרה אלי בתשובה שאם אני רוצה אני יכול להזמין שני רבעים בנפרד ואז היא תוכל לבצע את ההזמנה. (שני רבעים עולים יותר מחצי עוף)

באותו רגע הבנתי שיש מספיק כרעיים בניגוד למה שהיא אמרה לי מלכתחילה והציגה חוסר אמינות דבר שהכעיס אותי מאוד.

ושאלתי אותה איך יתכן ופתאום יש כרעיים רק אם אני אזמין שני רבעים?

ענתה לי המוכרת: "כי הכרעיים עולים יותר מהחלק של החזה"

כששאלתי אותה האם היא מעדיפה שלא אזמין בכלל ולהפסיד לקוח?
נעניתי בתשובה "מצטערת אלו הנהלים שקיבלתי." "הבעלים הקודמים התחלפו"," אתה לא הראשון שמתלונן".וכו'....

כשביקשתי לדבר עם המנהל, נעניתי כי הוא לא נמצא היום.

בסופו של דבר לא הזמנתי וניתקתי בתחושה של כעס ואכזבה.

ברצוני לשאול מס' שאלות ואשמח לתשובה

האם אלו הנהלים של הרשת?
האם אתם מעדיפים להפסיד לקוח בעבור עוד 5 שקלים?
האם הלקוח הוא בראש מעייניכם?כי אם אני לא הראשון שמתלונן כנראה שצריך לעשות משהו בנידון.
שורה תחתונה:קיבלתי שירות גרוע שגרם לי לחשוב פעמיים אם להמשיך לאכול בסניף הזה בפרט וברשת בכלל.

טיפ קטן: ברגע שהלקוח מרוצה מהשירות הוא לא עושה חשבון לכסף.

באכזבה גדולה

יאיר
עוגמת נפש סוג הנזק :

ננדוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה