פרטי התלונה

תלונות ננדוס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ואי החלפת/ביטול מנה שלא נאכלה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/1/07 אכלתי בננדוס בילו יחד עם חבר לעבודה כפי שאני נוהגת לאכול עם משפחתי לעיתים תכופות. בתאריך המדובר ביקשתי כבד עוף רייר - כמעט לא מבושל ובגלל שבדרך כלל אני מחזירה את המנה כיוון שהיא אינה נעשית כפי שביקשתי, ציינתי והדגשתי שזה לא יקרה שוב ואני רוצה כבד כמעט לא מבושל. לא עזר וקיבלתי כבד כמעט שרוף. לא הייתי מוכנה לקבל את המנה והכינו לי מנה אחרת. גם מנה זו היתה מבושלת מדי (כמעט שרופה). התלוננתי אך המנהלת לא הגיבה. לאחר שסיימנו לאכול את שאר הדברים ביקשתי שיורידו מהסכום הכללי את מנת הכבד (גם את הלחם ששייך לכבד לא אכלתי). המנהלת לא היתה מוכנה להוריד את הסכום בטענה שאין לה למי לתת את המנה ושזאת הוראת הנהלת ננדוס. אני רוצה לציין שלפני כחודשיים אכלתי עם בני באותו סניף של ננדוס בננדוס וקיבלנו לחם עם עובש בפנים. גם אז אותה המנהלת טענה כי "אין מה לעשות". בסיום הארוחה קמתי מהכיסא ומכיוון שהרצפה היתה משומנת, נפלתי על הרצפה וקיבלתי מכה קשה. אני מכעס אמרתי למנהלת שאני אדאג שאנשים לא יאכלו במסעדה זו והיא בזלזול ענתה "תעשי מה שאת רוצה". אבקש תגובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ננדוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה