פרטי התלונה

תלונות ננדוס

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה ויחס מזלזל נושא התלונה:
חרך רגינה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול ב12\11 בסביבות השעה 5 הייתי בקניון עזריאלי, נכנסתי למתחם האוכל עם חברתי ובחרנו לאכול בננדוס, חברה שלי הזמינה ואני מיד כדקה אחריה, האוכל שלה הגיע אחרי 7 דק' המתנה, משהו כזה, יש לציין שאנחנו הזמנו אותו הדבר. והאוכל שלי הגיע בסביבות ה20 דק' אחרי ששלה הגיע, אחרי שהיא היתה כבר קרובה לסיים את הארוחה. בנוסף לזה, ניתנה לי כמות הרבה יותר קטנה משלה- זה היה נראה כמו עונש אחרי ששאלתי את המוכר שם למה אני מחכה כל כך הרבה זמן והוא ענה לי בזלזול. זה לא הגיוני אחרי שאני משלמת לקבל כזה יחס מזלזל. אבקש שיתנו טיפול הולם לפנייתי
עוגמת נפש, כספי ו סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ננדוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה