פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש פוליסה וחיוב כרטיס האשראי ללא ידיעתי והסכמתי. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב הסיבים 25, פתח תקווה 49100 כתובת:
תיאור הבעיה:
1. ברצוני להתלונן על פוליסה מספר 1121179706. אני מתלונן מכיוון שחידשו את הפוליסה ללא ידיעתי והסכמתי, לאחר מכן ביטלו אותה וחייבו אותי על 301 ₪, כפי שמפורט בהמשך.

2. הפוליסה הסתיימה בתאריך 31/7/2006. במכתב שקיבלתי מתאריך 1/8/06 נודע לי כי הפוליסה בוטלה ואינה תקפה עוד. המכתב נשלח ע"י שלי ששון ממחלקת שרות לקוחות. בתאריך 11/9/06 גיליתי שחויבתי בכרטיס האשראי בסכום של 301 ₪ עבור AIG. פניתי לשרות הלקוחות ודיברתי עם לימור. הסתבר לי בדיעבד כי ללא ידיעתי והסכמתי הפוליסה חודשה וכרטיס האשראי שלי חויב בסכום זה. לימור ציינה שרשום כי העיסקה בוטלה בתאריך 2/8/06 וכי החיוב נעשה בטעות. היא הבטיחה לי שאני אקבל זיכוי בחודש הבא בחיוב הבא של כרטיס האשראי. חיכיתי בסבלנות עד החיוב הבא אבל לא קיבלתי שום זיכוי!

3. אני לא רואה טעם לפנות שוב טלפונית לאור הניסיון הרע שיש לי בפניות אלו. אבקש לקבל מיידית את ה-301 ₪ עליהם חויבתי בטעות (בצ'ק הביתה או בהעברה לחשבון הבנק), בתוספת ריבית והצמדה. נוסף על כך אני מצפה לפיצוי הוגן על הזמן הרב שבזבזתי בפניותיי אליכם, ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי.

4. אני מצפה לשמוע מכם בהקדם האפשרי כדי לפתור את הבעיה, אם לא אשמע מכם בתוך 10 ימים אגיש תלונה למועצה לצרכנות, ולמפקח על הביטוח ואשקול את האפשרויות המשפטיות העומדות לרשותי.

5. תוכלו ליצור עמי קשר בטלפונים/בכתובת שלעיל.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה