פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בפרטי כרטיס אשראי ללא אישור נושא התלונה:
מזרחי אושי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 06' בהיותי בשירות מילואים פעיל בצו קריאה מיוחד. התקשרה אלי אשת מכירות של חברת AIG על מנת למכור לי ביטוח תאונות אישיות.לאחר לחץ רב אשר הופעל עלי מצד אשת המכירות הסכמתי לקבל ממנה חודש ביטוח תאונות אישיות בחינם. בידיעה שהוא איננו מתחדש באופן אוטומטי.אני כבר הייתי מבוטח של החברה בזמנו ולפיכך היה אצלם במאגר מספר כרטיס האשראי שלי.
בחודש דצמבר 06' נסעתי לחו"ל לטיול לאחר הלימודים לתקופה של שלושה חודשים. לאחר שחזרתי גיליתי שחברת AIG מחייבת אותי ללא ידעתי וללא הסכמתי על הביטוח הזה. מייד כאשר ראיתי את החיובים הללו התקשרתי על מנת לבטל את הביטוח הזה ולבקש החזר רטרואקטיבי על החודשים שחלפו. הנציג אשר ענה אמר שבשביל לבטל רטורו-אקטיבית עליהם למצוא את השיחה שלי מאוגוסט 06' ממאגר השיחות תהליך שיקח כשלושה שבועות.בינתיים חויבתי שוב על חודש נוסף.לפני שבוע חזרו אלי מהחברה אך לא היה באפשרותי לענות משום שהייתי שוב במילואים.התקשרתי אליהם ביום חמישי האחרון ואז התברר לי שהם אינם מוכנים להחזיר לי הכסף עליו חויבתי ושאלתי האם הביטוח כבר מבוטל. ואז הנציג אמר שבשביל לבטל יש לדבר עם מחלקת קשרי לקוחות ביקשתי לשוחח עימם לאלתר אך נעניתי בשלילה ונאמר לי שיחזרו אלי בתוך יומיים.
היום חזרו אלי מקשרי לקוחות ואמרה לי נציגת השירות בשם ליטל שהחברה לא מוכנה להחזיר לי את הכסף וגם לא לבטל את הפוליסה בשום שלב רק מהיום וזאת לאחר שאני שולח להם פקס בו אני מודיע שאני מעוניין לבטל את הפוליסה. דבר שלא נאמר לי בשום פניה בעבר אל החברה.
אשמח שתעזרו לי משום שאני מרגיש שנעשה פו עוול וממש מעשה הונאה ושימוש לא חוקי בפרטי כרטיס האשראי שלי דבר שהוא לפי דעתי לא חוקי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על החודשים שחוייבתי בהם פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה