|
|
|
|
|
|
עושק הלקוח בביטול פוליסה לביטוח רכב- מקיף |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביטחתי את רכבי בחב' A.I.G. כעבור חצי שנה , מכרתי את הרכב. ביקשתי לקבל החזר של פרמיית הביטוח ששילמתי. להפתעתי, קיבלתי פחות מחצי מהמגיע לי.
לעומת זאת, כשביטלתי את ביטוח החובה, קיבלתי את כל המגיע לי.
|
|
|
|
|
|
|
|
AIG שירות לקוחות
, תגובה:
|
פזית כהן - חזות: ממונה |
שם ותפקיד: |
תנאי הפוליסה לביטוח רכב הינם קבועים בתקנות הפיקוח על עסקי הביטוח. במסגרת התנאים קיימת "הפוליסה התקנית" לצורך הסבר תנאי החוזה בין המבטח למבוטח.
סעיף 26 לפוליסה התקנית מתייחס לנושא ביטול פוליסה ביוזמת מבוטח באמצע תקופה:
המבוטח רשאי לבטל את הפוליסה בכל עת שהיא לפני תום תקופת הביטוח, לפי שיקול דעתו, ובלבד שהודעה על כך תשלח למבטח. במקרה כזה ישאיר המבטח לעצמו דמי ביטוח מחושבים לפי 10% מדמי הביטוח השנתיים בעד כל חודש או חלק ממנו שבו היה הביטוח לפי הפוליסה בתוקף, ובנוסף לזה תוספת כוללת של 10% מדמי הביטוח השנתיים, והיתרה תוחזר למבוטח.
הנושא הוסבר ללקוח בכתב ובע"פ מספר פעמים.
חברתנו פועלת בכפוף להנחיות הפיקוח על הביטוח.
|
תגובה: |
חברתנו פועלת בכפוף להנחיות הפיקוח על הביטוח וע"פ תנאי הפוליסה התקנית.
|
פתרון: |
|
|
|