פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול ביטוח צד ג' למרות ששולם כל הסכום נושא התלונה:
דגרי  הילה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי ביטוח צד ג' בסך 1280 ₪
וחילקתי את זה ל 3 תשלומים .
2 תשלומים בסך 426 שולמו במהלך יוני ~ אוגוסט .
והתשלום האחרון בסך 426 ₪ סיכמתי עם נציג שלהם בשם אסף בתאריך 22.8.07 שאעביר להם העברה בנקאית ב 10.9.07 .
ב 10.9 עשיתי את ההעברה – יש לי הוכחות .בנוסף דיברתי עם 2 נציגות בשם רחל וענת על מנת לקבל את מספר חשבון הבנק של AIG שלשם תתבצע ההעברה בנקאית .
ההעברה בוצעה ושלחתי בפקס אישור אליהם .
אבל לצערי הם לא טרחו לבדוק איתי או לבדוק שהפקס הגיע ובתאריך 19.9.07 נשלחה לי הודעת SMS
על ביטול ביטוח צד ג'. אז שלחתי שוב בפקס את האישור של ביצוע ההעברה הבנקאית .
בגלל חוסר ארגון אצלם רק ב30.10 כתוב אצלכם שהתקבל הפקס אישור, שבבדיקה קצרה ניתן לראות על גבי הפקס באיזה תאריך זה נשלח שנית.
היום ‏26/11/2007 אני מקבלת הודעה נוספת של ביטול ביטוח צד ג'.
אני נוהגת ברכב שלא מבוטח חודשיים למרות ששילמתי!!!!!!!!!!!
המעט שהם יכלו לעשות זה לתת לי פוליסה על החודשים שנותרו אבל זה את הם לא מסכימים לעשות בטענה שביטוח זה רק לשנה שלמה .
כרגע אני מחכה לזיכוי בסך 941 שח
אני ממש מאוכזבת מ AIG
אני אסיק את המסקנות שלי מהנושא .

עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה