פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול פוליסת ביטוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר ביצעתי התקשרות עם החברה שילמתי בכרטיס אשראי בטלפון. ללא שום מסמך כתוב, כל המידע הועבר לי בע"פ.
לאחר מכן שלחו לי הפוליסה.היות וידעתי מהשיחה את כל הפרטים לא הזדקקתי לעיין במסמך.
כאשר רציתי לבטל את התשלומים על הפוליסה אמרו לי שיש דמי ביטול גבוההים ולכן אין לי טעם לבטל הפוליסה.
האם זה הגיוני לשלם 700 שח על ביטול פוליסה של 3000 ש"ח? ועוד מבלי ליידע אותי לפני תחילת ההתקשרות?
למי עלי לפנות

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה