פרטי התלונה

תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת כספים מתאונה נושא התלונה:
גולדשטיין אלה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אלה, אני בת 27, בן-זוגי זיו בן 30. שנינו שכירים, ומנסים לבנות לעצמנו חיים כמו כל זוג צעיר.
לפני 4 חודשים קנו לנו חמיי בנדיבותם הרבה רכב סוזוקי סוויפט חדש, שכן לא יכולנו להרשות לעצמנו לקנות
לעצמנו רכב. לאחר סקר שווקים, בחרנו לעשות ביטוח מקיף כולל צד ג' בחברת AIG. כפי שאתה ודאי מתאר
לעצמך, לא מדובר בביטוח זול ואנחנו משלמים אותו מדי חודש בחודשו.
רצה הגורל, וכחודשיים לאחר קניית הרכב (באמצע חודש אוגוסט) נכנס ברכבנו טרקטור בעת שהרכב חנה.
הנזק הגיע לכ-12,500 ₪ (כולל שכרו של השמאי). למוסך ולשמאי שילמנו בצ'קים דחויים ל-60 יום בעצתו של
נציג השרות במחלקת התביעות של AIG. כמו כן, כדי לא לפגוע בפוליסה שלנו ובעצתו של נציג השרות במחלקת
התביעות של חברת AIG תבענו ישירות את צד ג' (דהיינו בעלי הטרקטור, שחברת הביטוח שלו היא כלל).
בעל הטרקטור דיווח על התאונה ואף לקח עליו את האשמה.
כפי שכבר הבנת, מדובר בתביעה פשוטה, צד ג' מוכן לשלם ויחד עם זאת, הנה אנחנו כמעט 3 חודשים אחרי
התאונה, וכסף איין. פנינו לחברת AIG כ"כ הרבה פעמים, קיבלנו תירוצים ואמתלות שונות ("זה לא תלוי בנו", לדוגמא,
אבל אין לי את היכולת גם לפנות ישירות לחב' הביטוח של צד ג'), ואשת מסתורין בשם שני שמסתבר שמנהלת את התיק
שלנו, אבל מעולם לא צלצלה אלינו או חזרה אלינו, על אף שביקשנו מס' פעמים. כל שיחה מסתיימת ב"אני אעביר מייל לשני".
הסיבה שאני פונה כעת היא כי נמאס למוסך, הם רוצים את כספם, ובעוד 3 ימים עומדים להפקיד את הצ'קים שלנו,
שללא ספק יחזרו כי אין לנו 12,000 ₪. והנה אנחנו, מסובכים עם המוסך בכספים ואיומים על פנייה להוצאה לפועל,
ואין לנו למי לפנות.
כספי סוג הנזק :
השבת הכספים המגיעים לנו לפני שהמוסך תובע אותנו או מוציא לפועל פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה