|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהסכם-תלונה חוזרת לאחר חוסר התייחסות מטעם החברה |
נושא התלונה: |
אוחיון שני |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פרסמתי באתר בעבר תלונה לגבי אי עמידה של AIG בהסכם כפי שתואם איתי בעת רכישת הביטוח. לאחר שהתקשרתי שוב ושוב, סוכם שיוחזר לי ההפרש לפי הפוליסה המקורית. לאחר שהסכום לא הוחזר פרסמתי תלונה שבעקבותיה חזר אליי במהרה נציג שירות כדי להבטיח שהוא שולח את הצ'ק מיד אך הפלא ולפא, שירות גרוע כמו שיש רק בAIG, עבר יותר מחודש והצ'ק לא הגיע. שירות קלוקל ולא איכותי, מהרגע שתשוכנעו לרכוש ביטוח דרך AIG הנחמדות תיעלם ולא יהיה יותר מענה לצרכיכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
AIG שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|