פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השכרת רכב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2004 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2004 הזמנו טיסה ורכב דרך מחברת הדקה ה90 באמצעות האינטרנט.
הרכב המוזמן היה רכב ממוזג בעל 4 דלתות (דגם מייצג גולף).
לצערינו קבלנו רכב ללא מזגן בעל 2 דלתות בלבד.
התלוננו בחברה אך קבלנו תשובה קצרה המאשרת את קבלת תלונתינו ותו לא.
לאחר זמן,ניסינו לברר מה עם תלונתינו אך נענינו שהנושא בבירור.
חורה לי שחברה הקוראת לעצמה "הדקה ה90" מרשה לעצמה להתעלם ולא להשיב לנו אך שכבר חלפה למעלה משנה.
בברכה
יוסי אורנה בר
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה