פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי התקשרתי לדקה 90 וביקשתי לסוש באילת הפקידה בשם מירב נתנה לי חדר במלון ספורט במחיר של 1730 שח לאישתי ושתי ילדים סגרתי איתה בלי שום בעיה לאחר כשעה וחצי התקשרה ואמרה שאין מקום.יש מקום פנוי בלגונה באותו מחיר אמרתי לה שזה לא בסדר היא סתמה לי את הפה ואמרה לי זה מה יש. מה אני אמור להגיד בשעה 1200 בצוהרים כשישתי לא בישלה לשבת אנחנו שומרי מסורת .הגענו למלון ובדקתי עם המנכל ואמר לי שבאותו שעה היו לא 10 חדרים פנויים .בשבת אחרי ארוחת צוהרים עלינו לחדר והחדר היה נעול.ירדתי לקבלה ואמרו שצריך לפנות בדקו בהזמנה ולא הופיע פינוי במוצאי שבת. המלון פינה אותי ואת אישתי בשעה 14.30 ישבנו בלובי עד צאת השבת וחזרנו הביתה בגלל שגברת מירב לא ציינה עזיבה במוצש פשוט זה היה סיוט גדול על מה שילמתי את הסכום הנל
עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
קרן - מח' פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת הדקה ה-90 מייחסת חשיבות רבה לשירות לקוחותיה.
אנו שולחים מכתב תגובה לכל לקוח ולקוח הפונה אלינו באופן ישיר ולא דרך גורמי צד שלישי.
תגובה:
לשלוח פקס תלונה למס' 050-8960120. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה