פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול נופש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך:19-4-2014 היינו אמורים להתארח לילה אחד בשני חדרים במלון לה פליה באילת . ההזמנה בוצעה דרך הדקה ה-90.לצערי,בן זוגי עבר אירוע לב ונפטר ב-18-4. הודענו לחברה ביום ה- 18-4בבקר על האירוע, נציג חזר אלי והודיע שההזמנה בוטלה ללא דמי ביטול.לאחר כשבוע ראיתי שזוכתי רק על חדר אחד. לכששאלתי מדוע? נאמר לי שהחדר השני לא היה על שמי. יצוין שבידי פרטי ההזמנה של החדר השני עם מס. תעודת הזהות שלי ועם שם בני. אני הגורם המשלם ולכן שני החדרים היו על שמי.
מהחברה נמסר לי שלא מגיע לי כל זיכוי על החדר השני אלא אם אציג תעודת פטירה. בידי תעודת פטירה , אך לפני שאציג אותה אבקש לדעת האם החברה פעלה כחוק?
בברכה- מירי ***
כספי סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה