פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה עם הפתעה נושא התלונה:
רחמימוב רומן שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שמי רומן ואני רוצה לספר לכם את הסיפור שלי שתעזרו לי לפתור בצורה הוגנת את הבעיה שנוצרה,

לפני כחודש הזמני טיסות לטורקיה באתר דקה90 (daka90.co.il) לי ולאשתי, וכשנחתנו באיסטנבול להפתעתנו התגלה לנו שההזמנה שלנו "קצת" לא תואמת את היעד עליו הגענו (!)
ליתר דיוק: הזמנו טיסות לשדה התעופה "אתאטורק" שנמצא בצידה האירופאי (הטיירותי יותר) של איסטנבול ונחתנו בשדה התעופה "סביחה" שנמצא בקצהו של הצד האסיאתי של העיר (הלא קטנה) ונאלצנו להתמודד עם העובדה הזאת עצמאית בזמן אמת.

כשהיינו בחופשה החלטנו לא להרוס אותה ו"זרמנו" עם המצב כדי לא לבזבז זמן יקר, אך כשחזרנו לארץ לאחר שבוע והצגנו בפני שירות לקוחות של האתר ופניות הציבור את הטעות שנעשתה - התגובות נראות מתנערות מאחריות וחסרות שירותיות.

אשמח אם תעזרו לי להתמודד מול מחלקת פניות הציבור של דקה90.

בברכה,

רומן ***
פיצוי הולם והחזר כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה