פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול בצהריים הזמנתי חופשה ל 4 מבוגרים בכריתים. ההזמנה נעשתה על ידי נציג טלפוני ובה סגרתי על חבילת נופש הכוללת טיסה, מלון והעברות במחיר שהתאים לנו.
היום (למחרת) קיבלתי טלפון מנציג החברה ובה נאמר לי שהמלון שהוזמן בתפוסה מלאה וניתנה אלטרנטיבה למלון אחר בתוספת של 75 דולר לאדם. הרגשתי שאני נסחטת ולא הייתה לי ברירה אלא להסכים.
יש לציין כי בעת ביצוע העסקה לא נאמר ולו ברמז שהעסקה תלויה באישור המלון.
עושה רושם שהכל היה מכוון על מנת לתפוס לקוח.
מחירת מלון שהוא מלא בתפוסה מלאה מצביע על חוסר מקצועיות ואם הטעות של הקדה ה 90 עליכם לשאת בתוספת ולקיים את העסקה במחיר המקורי.
ההודעה על השינוי ניתנה כאשר כולנו כבר הודענו למעסיקים שלנו על תאריך חופשה (20.7-24.7)
אתם תופסים אותנו בעמדה של חוסר יכולת במשא ומתן על כך או להחליף חברת נופש ו/או תאריך חופשה.
אני דורשת התייחסות לכך בהקדם וביצוע העסקה במחיר המקורי.

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה