|
|
|
|
|
|
חיוב פעמיים על שהייה במלון. הזמנה מס' 483496 |
נושא התלונה: |
שבת 10 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה וחדר במלון בהולנד דרך דקה 90 מ-9 עד 16 באפריל. שילמתי עם כרטיס האשראי שלי. במלון לקחו את מס' כרטיס האשראי שלי לבטחון. החודש ראיתי בדף פירוט שמלון הילטון גבה ממני סכום מלאעל שהייה במלון למרות שכבר שילמתי לדקה 90.
התקשרתי לדקה90 לשרות לקוחות כדי לברר את העניין ולשאול למה הם לא העבירו את הכסף למלון. הם הפנו אותי לבחורה בשם קרן. שלחתי לה פקסים עם כל המסמכים אבל היא לא עונה לי לטלפון ולא חוזרת אלי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת כסף ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דקה 90 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|