פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב פעמיים על שהייה במלון. הזמנה מס' 483496 נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה וחדר במלון בהולנד דרך דקה 90 מ-9 עד 16 באפריל. שילמתי עם כרטיס האשראי שלי. במלון לקחו את מס' כרטיס האשראי שלי לבטחון. החודש ראיתי בדף פירוט שמלון הילטון גבה ממני סכום מלאעל שהייה במלון למרות שכבר שילמתי לדקה 90.
התקשרתי לדקה90 לשרות לקוחות כדי לברר את העניין ולשאול למה הם לא העבירו את הכסף למלון. הם הפנו אותי לבחורה בשם קרן. שלחתי לה פקסים עם כל המסמכים אבל היא לא עונה לי לטלפון ולא חוזרת אלי.
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף ופיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה