פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת ארוחת בוקר במלון נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לסגור חופשה זוגית באילת דרך הדקה ה 90 בכוונה בחרתי לעשות זאת דרך המוקדנית שלהם בטלפון כמו שאני נוהג לעשות בכל חופשה שאני מזמין כך אין אי הבנות והכל ברור. בעודי מדבר עם המוקדנית וסוגר על מלון ישרוטל רביירה באילת ביקשתי מפורשות שהדיל יהיה עם ארוחת בוקר המוקדנית אמרה לי בסדר. ביום שני ה 5 ל 6 2017 בעודי חוזר מבילוי אני שואל בקבלה את הפקיד מתי החדר אוכל נפתח ולהפתעתי הוא אומר לי שבכלל אין חדר אוכל במלון המשכתי לחדר עצבני ולא מבין איך קרה לי הדבר הזה הרי הובטח לי מפורשות ארוחת בוקר. התקשרתי לדקה ה 90 בבוקר ודיברתי עם מחלקת התלונות ושם פתחו את ההקלטה של השיחה ולטענתם אכן הנציגה הבטיחה לי ארוחת בוקר אך בסוף השיחה אמרה לי שזה ONLY ROOM אמרתי למוקדנית שאנגלית זה לה הצד החזק שלי ואין לי מושג מזה המילה הזאת לתומי חשבתי שזה הרמה של החדר או משהו כזה ומדוע היא לא ציינה מפורשות ובעברית ברורה שאין ארוחת בוקר הרי זה מה שביקשתי. לצערי לא קיבלתי תשובה מניחה את הדעת ואני מרגיש שנדפקתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה