פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית צרכן, פירסום מוטעה באתר, נזק כספי נושא התלונה:
לביא אסי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני סגרתי חבילה עם סוכנת שלא אצין את שמה כי אינני רוצה לפגוע בה , צינתי בפניה שיש לנו תינוק בן חודש שהוא צריך מיטה במלון וביקשתי שתצין את זה בההערות אך היא הטיחה בפני שהיא לא אחראית ומקסימום נשים אותו בספה עם כריות , צינתי שוב שאינני יכול לעשות זאת כי הוא עדין תינוק והיא המשיכה בשלה וטענה שזה לא באחריותה וזה תלוי כמה תינוקות יש במלון , כמובן שכול השיחה מוקלטת , אם היא היתה מצינת ולא היתה ממהרת לקבל כסף ולסגור דיל או לקבל אחוזים אינני יודע איך זה עובד, היתי מקבל מיטה לתינוק שלי שסבל במשך חמישה לילות וכמובן גם אנחנו, וזה לא הכל , הגענו ללנקרה ולא חיכה לנו שום איש קשר ושום סוכן , נאלצנו ללכת בשמש עד לאטובוס ולהתיבש באוטובוס במשך שלוש שעות עם תינוק בן חודש . רשום באתר שהמלון ארבעים דקות מהשדה אבל בעצם זה לקח שלוש שעות,במלון לא הכל כלול כמו שהובטח בחבילה ששילמתי , נאלצתי להפסיד ארוחת צהרים שעליה שילמתי כמובן , לשלם על דברים מסוימים וכל דבר זה אקסטרא ואקסארא , ואת זה אתם לא מצינים בחבילה, וזה נקרא הטעית לקוח/צרכן. צר לי לדעת ולהיוכח שחברה עם שם גדול והמון שנים בשם הדקה ה 90, גרמה לי ולאשתי עוגמת נפש וסבל שלא נדבר על תינוק בן חודש , אני בטוח שאיתכם לא אסגור שום דיל ואפנה לכל כלי תקשורת אפשרי ואפרסם את הדברים, ובטח ובטח אשקול תביעה על עוגמת נפש והטעית לקו ופיצוי כספי אשמח לשמוע את תגובתכם.
כספי סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה