פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי לבטל את ההזמנות עקב אילוצים ובכל זאת חוייבתי על ההזמנות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ינואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני חולה אפילפסיה קשה שסובל כתוצאה מהמחלה מזיכרון לקוי
ביצעתי בטעות שתי הזמנות בדקה ה-90 לאותו לתאריך,חזר אליי במייל בחור בשם אלון כשהסברתי לו במה מדובר הוא הבטיח לבטל את ההזמנות ולא לחייב אותי.
כשבדקתי בישראכרט ראיתי שחוייבתי על שתי ההזמנות יחדיו, אני לא מבין גם בתור בן אדם חולה ואפילו אם הייתי בריא איך אני יכול להיות בשתי ההזמנות יחדיו באותם התאריכים למרות שהסברתי לנציג שעקב מחלתי בוצעו בטעות שתי ההזמנות .
זה המייל שקיבלתי בחזרה אבל כניראה שדיבורים לחוד ומעשים לחוד.שלום יעקב



אנו מטפלים בפניה וניצור עמך קשר בזמן הקרוב .



יום טוב



אלון

שירות לקוחות

טל': 073-3909081

פקס: 03-7608460
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול ההזמנות כנידרש וזיכוי מלא על מה שכבר חוייב ,ופיצוי על עוגמת הנפש להמתין כל פעם לשירות לקוחות בטלפון מעל 40 דקות בכל פעם ובסוף גם לא עונים ומהייאוש אני מנתק בעצבים וחוטף התקפיי הפילפסיה קשים באותם ימים פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה