ניצול ציני ובניגוד לחוק של לקוחות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 18 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
057-9909090 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
1.בהרבה מן המקרים החברה מפרסמת מחירים של טיסות ונופשונים באינטרנט וכאשר אנחנו מתקשרים מתברר שאותו מחיר של אותה טיסה עלה באופן משמעותי ,והנציג שעונה מציע מחיר הרבה יותר יקר מן המחיר המוצג בו בזמן באתר של דקה 90 באינטרנט!! שאלתי למה ? ואז הוא ענה לי : זה המחיר ,לא מעניין אותי מה מפורסם באתר ..אני אומר לך מה המחיר שיש לי מול העיניים!!!
2. נדמה לי שיש קונספרציה בין האתר לבין חברת מירס ואני אסביר למה:
א. מספר החברה הוא קו סילולארי להבדל מרוב החברות האחרות בענף התיירות עד כאן זה לגיטימי,אך מתעורר חשד לגבי ניצול הלקוחות אשר יצטרכו לשלם על זמן ההמתנה הארוך מאד ,בהנחה שהם מרוויחים גם על שיחה נכנסת וההמתנה לטקליט ,בניגוד לקו בזק אשר בו המתקשר ורק המתקשר משלם על זמן ההמתנה והשיחה עצמה!
ב.מה שמחזק את הדברים והטענה שמדובר בניצול לקוחות תמימים הוא:שלפעמים ההמתנה מגיעה לקרוב ל : 13 דקות ! ואז מנתקים את הקו!!!
ג.במקרים אחרים הלקוח מתבקש להקיש מספר מסוים ,לדוגמא (1) לטיסות לחו"ול
,אבל גם אחרי שעונים (לאחר זמן רב) הנציגה עונה ואומרת: אפשר לעזור? אני עונה לה : מה באשר לטיסה לחו"ל שמחירה ......ואז היא קוטעת אותי ואומרת :אתה הגעת לתיירות פנים אני אעביר אותך לטיסות לחו"ל ...!!!ואז אנינ אומר לה : אבל אני לחצתי על הספרה (1) שהיא טיסות לחו"ל !! ואז היא אומרת לי :לא נורא אני אעביר אותך לשם עכשיו.ואז הסיפןר חוזר חלילה ואני מוחזר לטקלית הראשון ואז שוב פעם צריך להמתין.
3.הנוכלות הזו מעצבנת וגם כואבת מאד .
4.אנא עזרתכם.
5.תודה מראש.
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|