פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, חוצפה, חיוב שגוי בכרטיס האשראי ושוב חוצפה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עשינו הזמנה באמצעות חברת הדקה ה- 90 לטיסה ללונדון + בית מלון- כל ההתנהלות מולכם היתה רצופה בעוגמת נפש:
ראשית, רק בתום ההזמנה נאמר לנו שהנחיתה תהיה בנמל סטנסטד ולא בהית'רו- דבר שאינו ברור מאליו ואמור להיות מפורש וברור- בפרט לאור העובדה שישנם 3 שדות תעופה קרובים יותר ממנו ללונדון, והדבר כמובן כרוך בעלויות רבות נוספות שכן הוא מרוחק הרבה יותר מלונדון ואף בטרטור נוסף שכן ישנו זמן נסיעה רב יותר.
שנית, הזמנו הסעה משדה התעופה למלון (לכיוון אחד בלבד)- בהזמנה נמסר לנו שזה "ספיישל"- ולכן אף החלקנו את המחיר הכלל לא זול (כ- 200 ש"ח לאדם) ועם הנחיתה התברר שזה כמובן "מאסף של כ- 10 אנשים
את הנסיעה עשיתי אני עם עוד 3 אנשים בכיסא המיניבוס האחורי- כשאני לא יושבת על כיסא כלל משום שהיו יותר אנשים ממה שהרכב אמור להסיע- ולכן לא היתה לי אפשרות להיחגר כמובן- שכן החגורה של שכניי היתה תקועה לי ב- XXX כל הדרך...
כשהגענו לבסוף לבית המלון- הנהג התווכח איתנו דקות ארוכות באמצע הלילה ע"כ שהוא חייב ואוצ'ר אחרת לא ישלמו לו- ואנו ניסינו להסביר ששילמנו בכרטיס האשראי עוד מהארץ- כמובן דרככם- וכי לא ניתן לנו שום ואוצ'ר במעטפה מהדקה ה- 90. לבסוף שיכנענו אותו שמאוחר ואנחנו עייפים- והוא שיחרר אותנו למורת רוחו. פקיד הקבלה החביב במלון מיד הפנה אותנו לחדרנו באדיבות רבה יש לציין וכאן מתחיל פרק האימה האמיתי:
למרות שביקשנו באופן מפורש עשרות פעמים בהזמנה חדר עם מיטה זוגית אחת ואף היה מצויין כך בהזמנה שלנו- ניתן לנו חדר כמובן עם שתי מיטות יחיד- שלמען הסר ספק חוברה ביניהן כוננית לקיר- כך שלא ניתן אף לחברן!
לא היו חדרים פנויים כפי שהזמנו אלא כעבור יום- ולכן לא יכולנו לפרוק את הדברים אלא נאלצנו לחיות עם המזוודות ולארוז שוב כדי שלמחרת יעבירו אותנו לחדר עם מיטה זוגית כפי שהזמנו מפורשות!
אם בכך לא די- החדר היה מתחת לאדמה. איש כמובן לא טרח להבהיר שישנה אפשרות שהחדר יהיה במרתף, עם חלון כמטר מעל לראשינו, שפונה למדרגות החירום, ודרכו מפנים את הזבל של חדר האוכל השקם בכל בוקר- כך שאין סיכוי להמשיך לישון כמובן. כמו חדר זה כך גם היה החדר אליו הועברנו- למעט העובדה שבו היה אכן מזרון זוגי אחד (בדגש על מזרון משום שלא היה כמובן שום בסיס למיטה)- גם כאן נאלצנו להשתכן בחדרה של "אנה פראנק".
ואם חשבנו שאפשר יהיה לפרוק סוף סוף את המזוודה- כמובן שטעינו, ראשית משום שלא היה מקום בחדר להניחה סביב למיטה- שהיא היתה הרהיט כמעט היחיד שיכל החדר להחיל- ובנוסף, השירותים החליטו שהם מפסיקים לעבוד- כך שלא היה ברור אם נשאר בחדר זה, ובכל מקרה את צרכיינו נאלצנו לעשות בשירותים של הרכבת התחתית.
לסיכום כל אלו בבירור מול תושב לונדון גם התברר לנו בדיעבד כי באיזור קיים אחד המסגדים הגדולים בלונדון, וממש קצת אחרי "לבנון הקטנה", וזה לאחר שניסיתי להבין ממנו מדוע היו ברחוב רק מוסלמים אדוקים בכל שעות היממה...
כל אלו לא היה בהם די- כי כמובן כששבנו הביתה המתינה ההפתעה הגדולה מכולן והיא:
בכרטיס האשראי חוייבנו על נסיעה דו כיוונית עם ההסעה במקום לכיוון אחד (כאמור מדובר על הפרש של כ- 400 ש"ח) וזאת על אף שהיה מצויין במחשב שמדובר בהזמנה לכיוון אחד. כשניסינו להתקשר מיד כשזיהינו זאת בכרטיס האשראי- השיחה היתה בהמתנה כחצי שעה, ומיד אח"כ - כשנהיה 21:30 ונסגר מוקד שירות הלקוחות- היא גלשה למוקד הסוכנים- שם שמחו כמובן לסרב לסייע בכל דרך, ואף טרקו לנו את הטלפון פעמיים.
בשיחה אחרונה מול מוקד שירות הלקוחות שלכם נמסר לנו שנזוכה כמובן על החיוב השגוי- ובאשר לכל השאר הודיעה הנציגה באותה תגובה חצופה ולאקונית שמגיבה כאן נציגת שירות הלקוחות שלכם (ובאטימות מטופשת יש לציין) שלא ניתן לטפל בדברים ללא מכתב רישמי אליכם.
חברי היקרים מהדקה ה- 90 אני מעוניינת להבהיר לכם מפורשות:
מי שיוצא לנופש ומשלם עליו- ולבסוף מוצא עצמו מטורטר ומאוכזב סופג עוצמה של עוגמת נפש שקשה לתאר במילים ספורות, וכשסופסוף הוא מגיע הביתה- ולא מבין איך שילם כסף על סבל, ואף רואה חיוב שגוי בכרטיס האשראי (משמע: "גניבה!") הוא מרגיש מטורטר עד אין קץ, ואז כשהוא פונה אליכם משחקים איתו יומיים בפינג פונג ניתוקים ונפנוף- הדבר האחרון שהוא יעשה זה להשקיע בכם עוד שבריר זעום מזמנו במכתב רישמי למחלקת התלונות שלכם- שכפי שראיתי בתגובות אחרות כאן אף מגדילה לעשות בחוצפתה וחושבת שהדברים ייפתרו ב"לקחנו לתשומת ליבינו ואנחנו עושים כמיטב יכולתינו...וכו"- חברים- הדברים ייסגרו בבית המשפט, והם אף יישמעו בכל פינה נידחת, קבל עם ועדה עד שאחרון האנשים בעם הזה יבין שיש להפעיל עליכם ביקורת צרכנית שאין כדוגמתה ואולי תבינו: אתם עובדים אצלינו ולא אנחנו אצליכם- אני ששילמתי כסף, ולכן אני שמצפה בצדק לתמורה ראויה- וזה מה שנקרא: "שירות".
נזק כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה