פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מעליב ופוגע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

26/09/05

לכבוד
הדקה ה-90
שירות לקוחות

הנדון:שירות גרוע,מעליב,פוגע.......

א.ג.נ

שלום רב,

שמי אורלי גוליברודסקי בתאריך 19/9/05 הזמנתי דרככם חופשה לבולגריה-ורנה (מספר הזמנה 430271)
דיברתי עם סוכנת בשם אלינור אברמוב ציינתי בפנייה שאני רוצה חופשה בורנה אך ורק במלון אינטרנשיונל ,אלינור הייתה מאוד נחמדה ושמחה להודיע לי שיש בדיוק את מה שאני מבקשת ושיש מקומות במלון הנ"ל.
לאחר 6 ימים מתקשרת אלי סוכנת בשם סיוון משירות הלקוחות ומודיעה לי שאין את המלון שאני הזמנתי והיא יכולה להעביר אותי למלון "גרנד הוטל ורנה" שנמצא 25 דקות נסיעה מחולות הזהב.
ביקשתי מסיוון שתחזור אלי בשעה 21:00 על מנת שאוכל להתייעץ עם בעלי אך משום מה אף אחד לא טרח לחזור אלי.
בבוקר ביוזמתי התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם לברר מה עלה בדבר המלון שהזמנתי וענה לי בחור בשם חיים שהיה מאוד לא נחמד אלי בלשון המעטה ואף אמר" את יכולה מצידי לנסוע למלון אינטרנשיונל אבל לא יהיה לך איפה לישון".
ברצוני לציין שהיחס שקיבלתי מהסוכנים שלכם היה מזלזל ,מעליב ופוגע.
דבר אחד ברור שככל הנראה בחברה שלכם אני כבר לא אזמין חופשות ואפרסם זאת בפני כל חברי.
ככל הנראה החברה שהייתה קטנה(והייתה זכורה לי לטובה מהזמנות בשנים קודמות)וכעת גדלה,סובלת ככל הנראה ממחלה בשם "שיגעון גדלות" אומרים כאשר אתה גדל אל תשכח איך גדלת ומי גידל אותך
כי אולי עוד תזדקק לו...
צר לי לומר לכם שאתם אינכם מוקירים את מי שגידלו אתכם "הכוונה לציבור הלקוחות" ואל תשכחו
שציבור הלקוחות יכול גם לקבור אתכם.
אנא עשו בדק בית ושילחו לי תשובה על מנת שלא אפרסם את המכתב ללא מענה מכם,בנוסף כאשר רציתי לבטל את העסקה לאחר שלא קיבלתי את המלון המובטח נאמר לי שאני צריכה לשלם דמי ביטול
על כן אני רואה דרך אחת לפיצוי על ביטול החופשה שלי בגללכם התייחסו אלי כאילו אני ביטלתי אצלכם חופשה ותפצו אותי כמו שאני הייתי מחויב לפצות אתכם עקב ביטול חופשה.




בתודה מראש אורלי גוליברודסקי

עוגמת נפש סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה