פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תל - אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: אי שביעות רצון

ברצוני להסב את תשומת ליבכם למהלך אירועים שהתרחשו בין התאריכים 19/1006 ועד ה 22/10/06 בזמן שהותי במלון "פורטובלו" בעיר אנטליה אשר הומלץ לי בחום ע"י סוכנת של הדקה ה – 90 ושמה לנה .

ביום ג' בתאריך 17/10/06 יצרתי קשר עם חברת הדקה ה 90 ושוחחתי עם הסוכנת הסברתי לה כי אני יוצאת לירח דבש התחתנתי לפני 5 חודשים ורק עכשיו מצאנו לזה זמן ביקשתי מהסוכנת נסיעות שתמליץ לי על מלון באנטליה בעברי נפשתי באנטליה במלונות ריקסוס והפעם החלטתי לנסות משהו אחר הסוכנת המליצה לי בחום על מלון פורטובלו אמרה כי המלון הוא מלון מאוד ידוע 5 כוכבים הכל כלול
ציינתי בפני הסוכנת כי אני יוצאת לירח דבש אמרה כי המלון הינו אחד המלונות הטובים באנטליה וכי בהזמנה תדאג לציין כי זהו ירח דבש יתרה מזאת אמרה כי תצלצל למלון ותציין זאת בפניהם בשיחתי עם הסוכנת ציינתי כי אני מוכנה לשלם מעבר לנדרש החשוב מכל שנהנה .
ולהלן אופי ההתרחשויות

הגענו למלון בתאריך 19/10/06 בשעה 13:00 החדר לא היה מוכן כי לא סיימו לנקות אותו ציינתי בפני פקיד הקבלה כי אנחנו נמצאים משעה 05:30 בבוקר בשדה התעופה ואנחנו נורא עייפים הפקיד צחקק ודיבר בזלזול ואמר שאני יכולה לחכות בלובי עד שהחדר יהיה מוכן והמשיך לשרת לקוחות אחרים כעבור שעתיים קיבלנו את החדר ולתדהמתי החדר היה קטן לא מרווח ובנוסף לכל ההמתנה גם לא נקי חזרתי לפקיד הקבלה וציינתי בפניו שאני נמצאת בירח דבש ושיסתכל בהזמנה אמר שלא מצוין שום דבר בהזמנה וכרגע אין להם חדרים פנויים הצעתי להוסיף כסף שוב אמר והפעם בטון גבוהה "גברתי זה מה יש המלון בתפוסה מלאה" לאור המצב וחוסר הברירה שהייתה לנו לקחנו את החדר כשנכנסנו לחדר בשעה 15:00 היינו מותשים.
היה נורא חם הדלקנו מזגן והמזגן לא עבד שוב צלצלתי לקבלה לבדוק למה המזגן לא עובד שוב אתו פקיד קבלה "נחמד" ענה לי בזלזול וטען כי אתמול הייתה סופה וכרגע עובדים על התקלה והיא תסודר בקרוב החום היה בלתי נסבל כך שלא יכולנו לנוח אז פשוט ישבנו בלובי וחיכינו שיסדרו את המזגנים מה שלא קרה וכל הסוף שבוע נאלצנו להעביר ללא מזגן למרות שבשעות הערב היה נעים אז פתחנו את החלון אבל מכיוון שחלון החדר פנה לכביש ראשי כל הלילה היתה תנועה רועשת דבר שהקשה עלינו לישון בלילות ושלא נדבר על לנוח בשעות הצהריים שהיה בלתי אפשרי כי בשעות הצהריים גם חלון לא עזר לחום העז ששרר בחדר.

בנוסף האוכל במלון היה ברמה נמוכה מאוד אף פעם האוכל לא היה חם וגם כשהיה מה לאכול לדוגמא: לזניה נשארה רק חתיכה 1 כששאלתי את אחד העובדים בחדר אוכל אם יהיה עוד אמר כי הם לא מחדשים אוכל שניגמר ובאמת כך היה כל פעם כשניגמר סוג מסוים של אוכל פשוט לא חידשו או החליפו אותו בסוג אחר מבחר המזון היה קטן ביותר לא טעים ולא חם בקיצור לא מתקרב למלונות 5 כוכבים שהייתי בהם בחיי, לא היה שפע ולא טריות כראוי למלון 5 כוכבים ועוד מלון של הכול כלול הגעתי לחדר מרוגזת צמאה ורעבה הזמנתי פחית קולה נאמר לנו ביום הכניסה כי השתייה במי בר כלולה במחיר רק כשעשיתי צ'ק אאוט הבנתי כי על שירות החדרים שהזמנתי שתייה למי בר עליי לשלם מה שלא נאמר לי כשהזמתי את השתייה תוספת של 5 יורו לפחית!!!
במסגרת עבודתי ועבודת בן זוגי לא יצאה לנו ההזדמנות לצאת לירח דבש
והסוף שבוע הזה התגלה כאכזבה אחת גדולה מה בסך הכול מצפים ממלון כזה שלפחות המזגן יעבוד כמו שצריך ושהיה מה לאכול ושלא נדבר על השירות הגרוע.
המלון התברר בדיעבד כעוגמת נפש ואכזבה גדולה!
אי לכך ובהתאם לזאת היות וציפיותיי היו גבוהות ובסך הכול רציתי ליהנות במחיצת בעלי בירח דבש שלנו נחלתי אכזבה ונתקלתי בשוקת שבורה ירח הדבש במלון פורטובלו התברר כחוויה קשה ומעליבה אשר שילמתי עליה ממיטב כספי
עקב כך אדרוש פיצויי הולם ומלא עבור כל שהותי במלון ואם אצטרך אפנה לערכאות משפטיות ולעיתונות.
מצפה לתגובה במיידי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי הולם עקב כך שנהרס לי הירח דבש. פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה