פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בסגירת עיסקה למלון שגוי ללא פיצוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש שביעי 2006 התקשרנו שתי משפחות בכדי לתאם נופש בטבריה, בגלל שהמחיר מטעמנו היה מוגבל, ביקשנו מעדי -הטלפנית של הדקה ה90, שתמצא לנו משהו שמתאים למחיר.
היינו זוג עם שלושה ילדים מתחת לגיל 6, והזוג השני עם 2 ילדים מתחת ל4 שנים, לכן היה חשוב לנו שיהיה במלון צוות הפעלה לילדים. זוהי היתה הדרישה ה-כ-י חשובה לנו והדגשנו זאת בפניה.
בנוסף ביקשנו שהמלון יהיה במרכז העיר טבריה כי איו לנו רכבים.
סגרנו על מלון המלך שלמה, עדי אמרה שזה מתאים למחיר שביקשנו, שני לילות ארבעה ימים, במרכז העיר, צוות בידור והפעלה, חצי פנסיון [בוקר וערב]
ובנוסף קיבלנו כניסה לספא בחינם.
בבוקר הטיול התעוררנו מוקדם, ארזנו את החפצים והנהג שהזמנו שיסיע אותנו [בתשלום כמובן] חיכה לנו למטה.. הדרך ארוכה [אנחנו מת"א] הילדים משתגעים עד שהגענו לטבריה כבר היו "מעולפים" מחפשים את המלון לא מוצאים, כל אדם ששאלנו לא ידע על "המלך שלמה" במרכז העיר ראינו מלא מלונות ולא מצאנו את המבוקש, לאחר חצי שעה של חיפושים ירדנו אל קצה העיר ושם, ב"סוף העולם" מתחת לשיחים קוצניים, על שפת הכביש המהיר, ראינו שלט מאובק שכתוב "המלך שלמה"
נכנסנו למלון הילדים מותשים בקבלה לא עמדה פקידה ולא היה מי שיקבל אותנו, המלון היה שומם הלובי היה שקט וריק, מהר מאוד התברר לנו שזהו מלון "מנוחה" ולא נופש.
לא היה שום צוות בידור, יותר מכך- התברר שא-י-ן במלון דבר שכזה.
גם בריכה לילדים לא היתה, וה"ספא בחינם" בכלל היה כלול במחיר בעיסקה.
נבהלנו מאוד, מהר התקשרתי לעדי שנתנה לי את הנייד האישי שלה [העיקר שנסגור עיסקה] פתאום היא כבר לא היתה כ"כ נחמדה [כי את העיסקה כבר סגרה איתי..]היתה מ-א-ו-ד מופתעת מתלונתי ואמרה שתברר ותחזור אליי תוך 10 דק', ביקשתי שתזדרז כי הילדים נורא עייפים...
חיכינו וחיכינו בלובי 45 דק' והיא לא חזרה אליי. התקשרתי בחזרה ועד שנענתי... אמרה שהיתה טעות, ובמלון באמת אין צוות בידור וגם לא מועדון לילדים וכמובן שהוא לא במרכז העיר אלא ממש בסוף...
ניסתה לרכך את העניין ונתנה לי צ'ופר- לילה נוסף בחינם. [מה בדיוק יש לנו לעשות בלילה נוסף של מלון משעמם??? באנו לנפוש, לנוח יכולנו גם בבית..]
לאחר ויכוח קצר סיכמה את השיחה בהבטחה שתמצא לי מלון אחר, הפעם במרכז.
שוב חיכינו וחיכינו והפעם חצי שעה..היא התקשרה ואמרה שסידרה לנו שהייה במלון גולדן טוליפ-הכל כלול, אבל.. שכל מבוגר יצטרך להוסיף 400 שקלים ולילד 80 שקלים.היינו בהלם!! לא מספיק שחצי יום של טיול הלך לנו בגלל הטעות שלה.. עכשיו גם להוסיף כסף...
לבסוף קיבלנו את מלון מרקיור [מלון מקסים, צוות נהדר, מומלץ בחום!!!] עם אותה עיסקה שסגרנו קודם, [נאלצנו להזמין מונית גדולה ושילמנו נסיעה 60 שקלים עד למרכז העיר] במלון היה צוות מקסים, משחקי בריכות ואוכל נהדר.
כפיצוי על עוגמת הנפש שנעשתה לנו ניתנו לנו בקבלה כרטיסים ללונה גל בטבריה[שלאחר מכן התברר שמקבלים את זה כל הנופשים שסגרו יותר מ2 לילות...]
דבר נוסף- הבעלים שלנו ביקשו מעדי שתסדר דרך המלון הפתעה קטנה מאחר והיה לנו יום נישואים, היא לא הוסיפה על כך מילה!
את הכרטיסים ללונה גל לא מימשנו מאחר וקיבלנו ארבעה בלבד [שניים לכל זוג]
וכניסה עבור ילד היא ע"ס 80 שקלים, והנסיעה עד לשם-מהמלון עולה 120 שקלים.
[כשבמלון יש בריכות שחיה, במילא..]כשביקשנו להחליף את ה"פיצוי" כי הוא לא "שמיש" עבורנו.. עדי כבר שכחה לגמרי את הנימוסים שלה, וענתה לי שאלות קצרות ומתחמקות. ביקשתי לדבר עם ההנהלה והועברתי למישהי שנתנה לי מס' פקס לשירות תלונות...
את הכרטיסים לא יכולנו לממש גם אם יכלונו, כי בדיוק התחילה המלחמה והטילים הגיעו לטבריה... חזרנו לבית עייפים ומאוכזבים, ולקח אחד עיקרי למדנו- לעולם לא נסגור עסקאות עם הדקה ה90!!!
עלבון, בזבוז זמן וכסף! סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה