פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוול, הטעיית לקוח, בזבוז כסף, זמן, ועצבים ללא פיצוי! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סגרנו חופשה, שתי משפחות עם שלושה ילדים שלנו, ושניים לזוג השני,סה"כ תשעה נפשות.
בגענו ממרכז הארץ וביקשנו טיול בטבריה, דיברנו עם עדי, מהדקה ה90 היא היתה נורא נחמדה בתחילה.
בגלל שאיננו נידיים ביקשנו מלון שממוקם במרכז העיר ולא בקצה, בנוסף מאחר ולשני הזוגות ילדים מתחת לגיל 6, חשוב היה לנו שיהיה במלון מועדון ילדים וצוות בידור שיעסיק אותם. [הפעלות בבריכה הצגות, וכו']
עדי הבטיחה לנו את כל זאת וסגרנו עיסקה. עמדנו במחיר שדרשנו, בעיסקה שכוללת שני לילות שלושה ימים,ובנוסף קיבלנו כניסה לספא בחינם.
היא סידרה לנו שהייה במלון "המלך שלמה" טבריה. [שידוע לנו שבאילת-הוא מלון מאוד מבוקש וטוב ולכן התלהבנו מהאירוח במלון מפואר ותשלום מופחת..]
ביום הטיול יצאנו לדרך במונית גדולה שתי המשפחות, הילדים עייפים מהדרך וחם [חודש שביעי של הקיץ], הגענו לטבריה מחפשים את המלון..אף אדם לא ראה ולא מכיר.
לאחר כחצי שעה של סיבובים במרכז העיר הגענו לקצה של טבריה, ושם, מתחת לקוצים ושיחים שלא קטועים, על הכביש באמצע הרחוב, מלון "המלך שלמה".
היינו המומים!!
[כחצי שעה ממרכז העיר!!]
כמובן שזה לא מה שביקשנו, אבל הילדים רצו פיפי ולישון ואוכל ומקלחת וכו' אז ירדנו מהרכב ונכנסנו למלון.
המקום התברר כאכסנית תיירים ללינה.
לא היתה פקידת קבלה.. נאלצנו לחכות עוד מס' דק' עד שהיא הגיעה..
היא היתה קצת מופתעת שהגענו עם ילדים כי לדבריה אין להם ממש מה "למצוא כאן כיף"
התברר שאין צוות בידור כמו שהובטח לנו וגם לא מועדון ילדים ובייחוד לא בריכות עם הפעלה וכיף...
זועמת ומופתעת מאוד התקשרתי לנייד של עדי [שהתעקשה לתת לי בכדי שאסגור את העיסקה ואמרה שתהיה זמינה בשבילי בכל עת...]
היא הופתעה מתלונתי ואמרה שכנראה חלה אי הבנה..
ביקשה לברר את העניין ולחזור אליי "תוך כמה דק'.." ובכן.. חיכינו שם, בלובי, ללא שירות, ללא מנוחה, וכמובן עם הרבה עצבים בגלל הבלבול והבלגאן של הילדים שעל סף ייאוש..במשך 45 דקות שלמות!!
וכשנמאס להמתין- התקשרתי שוב, עדי התנצלה ואמרה שאכן חלה טעות, שזה מלון שלא ממוקם במרכז העיר.. שאין בו הפעלות לילדים.. ושזה ממש אבל מ-מש לא מה שסיכמנו.
נתנה לנו להמתין עוד 20 דקות בערך ובהם ביררה מה לעשות איתנו..
היא הציעה שלא מכעס, שקורה שטועים, וכפיצוי היא תוסיף לנו לילה נוסף במלך שלמה. [מה לעזעזל יש לנו לעשות בלילה נוסף של שיעמום???]
כשסירבנו נאלצנו להמתין עוד כחצי שעה ואז היא התקשרה שוב ואמרה שסידרה לנו שהייה במרכז העיר במלון "גולדן טוליפ" הכל כלול. שמחנו מאוד, אבל לאחר מכן היא הזכירה שנצטרך להוסים 400 שח לכל מבוגר ו80 שח' לילד [חוצפה שכזאת!!!] ולא ציינה דבר על פיצוי!!
כשאמרתי לה שהיה לנו סכום משוער לנופש הזה וזה כבר חורג, היא כבר ב-כ-לל איבדה את כל נימוסיה ואמרה שהיא לא יודעת מה לומר לנו...
לבסוף נישלחנו בזלזול ובבוז למלון "מרקיור" [מלון נהדר, מומלץ בחום!!!]
שבכניסה אליו קיבלנו שני כרטיסים לכל זוג, כניסה ללונה גל בטבריה.-לדבריה של עדי- זה היה פיצוי על עוגמת הנפש שנעשתה לנו, אבל לאחר מכן התברר לנו שכ-ל אורח במלון שמזמין יותר משתי לילות מקבל את ההטבה הזאת, כך יצא שגם שיקרו אותנו..[עדי, כמובן]
כשרצינו לממש את הכרטיסים ללונה גל,התברר לנו שזה יעלה לנו הרבה ממה שציפינו.. כל ילד מגיל שנה אמור לשלם 80 שקלים כניסה [היו לנו 5 ילדים] והנסיעה מהמלון אל הקצה השני של העיר עולה לא פחות ממאה שח'.
ביקשנו "פיצוי" אחר ואמרו לנו שזה מה שיש להם לתת.
בנוסף.. נחזור לזמנים שעדי היתה עדיין "מנומסת"- כשבעלי דיבר איתה לפני סגירת העיסקה הוא ציין שיש לשתי המשפחות יום נישואים, עדי אמרה [והבטיחה] שהמלון יפנק אותנו באיזו הפתעה קטנה לכבוד כך..
כמובן שגם זה לא קרה..
את הכרטיסים ללונה גל השארנו בחדר במלון.. משום שביום האחרון של שהייתנו שם, הטילים [מלחמת לבנון השניה] הגיעו אל טבריה ונאלצנו לברוח.
זהו היה הנופש הנורא ביותר שחווינו,
ולא רק בגלל המלחמה שאיימה על כולנו, אלא הרבה בזכות ה"דקה ה90" שמהנופש היחיד שלנו אחת לכמה שנים.. השאירה בנו זכרונות איומים.
בזבוז זמן, כסף, טירטור, וזלזול סוג הנזק :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה