פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גלוי לא נאות בעת ציטוט מחיר לרכישת כרטיס טיסה ושירות לקוי (פשוט בושה) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בזמן רכישת כרטיס מנציגה בשם ענת קיבלתי ציטוט מחיר לכרטיס טיסה מלונדון של 289 דולר הכל כולל הכל. לאחר מספר שעות (כי נתבקשתי לחזור אליה בטלפון) בעת התשלום נשלח אלי מייל עם מחיר של 314 דולר. לטענת הנציגה (ענת!) המחיר הינו 299$ ולא 289$ ויש "דמי טיפול" של 15$ ששכחה לציין כי הכל כתוב באתר בכל פינה. לאחר שאמרתי לה שזה לא בסדר ואני לא מעוניין במחיר הזה, היא אמרה טוב אז נבטל את ההזמנה וניתקה לי בפנים.
עלבון סוג הנזק :
אני מבקש להעמיד את הנציגה על מקומה, ואני באופן איש פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה