פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול נופש ע"י המוקדן וחיוב החשבון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-4/4/07 הזמנתי סופ"ש בתורכיה,דרך האתר של הדקה ה-90. המוקדן חזר אלי טלפונית ואישר את ההזמנה, לדבריו יום למחרת אקבל אישור סופי,ולקח את פרטי כרטיס האשראי שלי. למחרת המוקדן התקשר ואמר שאין מקום בטיסה אותה הזמנתי,והציע לי נופש אחר יקר יותר בכ-100$, סרבתי כמובן ובקשתי לבטל את ההזמנה. המוקדן אמר שאין בעיה והבטיח שלא אחוייב. תוך מס' ימים גיליתי כרטיס האשראי חוייב ב-3500 ש'. התקשרתי מיידית לשרות הלקוחות ב-9/4/07 בכדי למנוע את ההורדה ונאמר לי באין מה לעשות בחג ויקח זמן. השארתי הודעות להנה"ח וחזרו אלי רק ב-12/4/07. עדיין לא זוכה חשבוני. נכנסתי למינוס בבנק, ואני לא יכול למשוך כספים!!! אני עדיין ממתין לזיכוי!!!בנתיים נאלצתי להלוות כספים-דבר שבניגוד לרצוני!!! אודה על טיפול דחוף ומסור
עלבון, מינוס בבנק,הלוואות סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה