פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית סכום גבוהה יותר ממה שסוכם וחוסר התייחסות מצד החברה נושא התלונה:
ביטון ליאת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרדוף 6 טירת הכרמל כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/9/05 בפתאומיות נאלצנו אני ואחי לטוס בדחיפות לגרמניה עקב ניתוח מסובך שעברה אימי בראש. פנינו לסוכנת בשם אולגה היא סידרה לנו 2 כרטיסי טיסה לגרמניה+2כרטיסים לרכבת ממינכן למינז. מסתבר בהמשך שניגבו 112$ יותר ממה שהיה צריך. בגלל הלחץ זאת היתה נסיעה לא מתוכננת לא בדקנו את הסכום שנגבה , שחזרנו לארץ יצרנו קשר עם אולגה שאמרה לנו לדבר עם הנהלת חשבונות, הנהלת חשבונות עיקבה אותנו על הקו יותר מ5 דקות הם הבטיחו שיחזרו אלי והם לא חזרו.
ניסתי להתקשר מספר פעמים להנהלת החשבונות אך אין תשובה , עונה מענה קולי השארתי הודעה ועדיין לא חזרו אלי. האם הם מפחדים להודות שהם עשו טעות? למה אין מענה לא בהנהלת חשבונות ולא בשירות לקוחות?
ברצוני לציין נקודה נוספת:
הנסיעה כללה נסיעה ברכת ממינכן למינז שבגרמניה, אולגה הסוכנת הזמינה לנו כרטיסים מראש לרכבת אך לא בשעות שביקשנו , לכן עלמנת לא לחכות לרכבת 8 שעות נאלצנו לשנות את הכרטיס לזמן הקרוב לנחיתה, ולהוסיף עוד22$ כדי לקבל מקום שמור וזאת לאחר שהוספנו לאולגה כבר בארץ 22$ עבור מקום שמור . מכיוון שנסענו ללא סכום כסף מיותר נאלצנו לנסוע ברכבת ללא מקומות שמורים ולעמוד לאורך נסיעה של 4 שעות ברכבת. ממש בושה וחרפה הגענו לבי'ח במינז שבגרמניה תשושים . אני אאלץ לנסוע עם אימי פעמיים בשנה לביקורת רפואית בגרמניה ואני בשום פנים ואופן לא אפנה לדקה ה90, עדיף לשלם יותר ולא להידפק כך.
חוסר יחס אין עם מי לדבר לא עונים לטלפון סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה