פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבדל בין המחירים באתר האינטרנט לבין האתר בפועל נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה-28/5/07 נכנסתי לאתר "הדקה ה-90" לשם הזמנת טיסה לפינלנד לתאריכים 12/6-1/7 מספר ההזמנה - 627168. מחיר הטיסה המצויין באתר היה 508$ במקום אחד ו510$ במקום אחר , ללא שום הסבר על ההבדל במחיר. בהמשך , הזנתי את פרטיי האישיים באתר ובהמשך היום חזר אליי נציג בשם יוסי.
לאחר יומיים חזרתי אל הנציג לשם סגירת העסקה וכאשר שאלתי אותו למחיר הטיסה הוא ענה 524$. לאחר שאמרתי לו שבאתר רשום מחיר אחר הוא אמר שבאותיות הקטנות הרשום שעקב שינוי במיסי הנמל עלולים לחול שינויים במחיר הטיסה. יוסי הסכים להקטין את המחיר ל520$ , מחיר שעדיין גבוה מהמחיר המעודכן באתר. לא הייתה לי ברירה אלא לסגור את העסקה , בעיקר בשל כך שבעת הזנת הפרטים הראשוניים באתר הדקה ה-90 על הלקוח להזין את מספר כרטיס האשראי שלו.
בהמשך , לאחר ברור קצר עם סוכן נסיעות גיליתי כי מיסי נמל לא משתנים בתנודות בסדר גודל שכזה וכי ההבדל במחיר נובע למענה מעמלות שאנשי הדקה ה-90 לוקחים שלא כחוק.
אשמח לקבל את תגובתכם בנידון.
בתודה רבה מראש ,
דורון.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה