פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
וולפרט ואצ'סלב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועים החתנו עם חבר לקחת חופשה בתורכיה. רצינו קלאב עם הכלל כלול.
ראינו הצעה באתר של החברה ופנינו בטלפון לנציגה.
הסוכנת אמרה לנו יש קלאב אחר שהוא יותר זול עם אותם תנאים... כמובן הסכמנו. בקלאב שקיבלנו היה כלול רק אובל ושתיה. כל האתרקציות אחרות היו בתשלום (באולינג, אינטרנט...). אינטרנט - 5 אירו לשעה ניראה לי מוגזם.. או נרגילה ב-10 אירו.
אחרי זה דיברנו עם הסוכנת לפחות 5 פעמים באותו יום וכל פעם היא הבתיחה לחזור ולא חזרה וכאשר שאלנו אותה מה בעיה.. היא אמרה שיש לה לחץ. אחרי שעניתי לה לאם יש לחץ אז שיגייסו עוד סוכנים אבל יתנו שרות טוב יותר...היא התחילה לצעוק עלי.
למחרת התקשרו אלינו ושאלו אותנו איך לחייב השכרת רכב שהזמנו.... בבודופשט. הסבתי להם שאנו נוסעים ליבשת אחרת) ולא יכולנו להזמין רכב באירופה. הם שאלו אולי חבר שלי הזמין... ניסיתי להסביר להם שנוסעים ביחד ואין לו רשיון אפילו.
אחרי הגענו לשדי-תאופה קיבלנו מעטפה עם הזמנת רכב בבודופשט. התקשרנו אליהם והם לא חייבו אותנו.
מאוד התאכזבתי מהשרות... אם זה דקה-90 זה לא צריך להיות בלחץ...
ד"הג עזינו המנה 3 ימים לפני טיסה.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשיקול החברה פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה