פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה ללא תיאום עם הלקוח נושא התלונה:
רביבו מירי שם/כינוי:
‏שבת ‏16 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהזמנה טלפונית עם סוכן של הדקה ה 90 לטיסה + רכב לגרמניה לשבוע ולאחר שקיבל אישור מחברת האשראי קיבלנו בפקס אישור הזמנה חתמנו והחזרנו בפקס.
ביום 16/6/07 בשעה 5 לפנות בוקר הגענו לנמל התעופה ושם נצגת החברה מחפשת לא מוצאת את המעטפה עם הכרטיסים לאחר ברור במחשב מתברר כי הזמנה זו בוטלה!!!
אני ישר מתחילה בבכי נוראי ודופק מואץ לא מעקלת את הנאמר הרי הכל אושר נחתם והוסכם איך וכיצד לאחר התארגנות של כל העולם בבית - ביביסיטר, בעבודה- שעות של עבודה נוספות לאחר סוף היום, מתח נוראי לפני הטיסה,
לאחר 4 שנים של חיסכון, וזוהי הרי מתנת יום ההולדת שלי.
והם פשוט כך ללא כל הודעה. בשעה 6 לפנות בוקר הפקידת דלפק מתחילה לברר מה אפשר לעשות? ואז לאחר שיחות טלפון לאחראית וברור האם נותרו מקומות בטיסה.
מסבירה שאין לה מושג מה קרה ומה שהיא יכולה להציעה לנו זה טיסה בלבד שנשלם עליה שוב וכמובן שיקר יותר ממה שהיינו אמורים לשלם בעיסקה הראשונה והיא תבטל את הקודמת וכתגיעו לשם ותחפשו רכב להשכיר בתקווה שיש ותשלמו עליו בנפרד.
עצובים והמומים וכועסים אנחנו מסכימים הרי איזה עוד ברירה נותרה לנו.
לאחר שעתיים שאנחנו עומדים בדלפק של הדקה ה90 קיבלנו את הכרטיסים השעה 8 בבוקר אנחנו מתחילים את הכניסה לביקורת וכרטיסים למטוס.
בשעה 8.30 כבר קראו לנו למטוס.
לא הספקנו לשתות קפה להתאוששות לקחנו למטוס את הקפה שלא לדבר על דיוטי פרי. ורק שם היה לנו הזמן לנסות ולעקל איך לועגים לנו -פשוט ביזיון.
כמובן שכל הנופש נהרס לנו כאשר מההתחלה את עולה למטוס עצבנית, עצובה עם דאגות כיצד נמצא אם בכלל רכב בגמניה ארץ זרה ?
וכמובן שגם בגרמניה בשדה התעופה לא היה קל בדקנו בכ5 חברות השכרה לאף אחד לא היה והסבירו כי יש כנס בעיר ואין להם רכבים להשכרה ביקשנו שיבדקו אולי יש בעיר וגם שם אין.
מיואשים הגענו לחברה השישית אחרונה ושם היה רכב אחרון שכמובן יותר יקר ממה שהקצנו לנו ושאין מצב לתשלומים - מה שהיינו אמורים לשלם לדקה ה90 בעיסקה המקורית, שילמנו ויצאנו לדרך ניסינו להחזיר את המצב רוח לחופשה אך היה יותר מידי תקלים.

לאחר שעות ארוכות של חיפוש ויאוש יצאנו לטיול ואין צורך להמשיך ולפרט איך ניתן להמשיך ולנפוש מהתחלה כזו.

היינו עצבנים חסרי סבלנות ועצובים על התסבוכות תודות לדקה ה90.

כאשר חזרנו פנינו אלהם במכתב שהופנה לקרן כתשובה ענתה כי קיבלה את המכתב שיטופל רק לאחר 8 שבועות !!!
ניסיתי בטלפון- מספר פעמים עברתי מאחת לשניה וסיפרתי את הסיפור כל פעם מחדש ובסוף טענו כולם שוב רק קרן.
ובשיחה עם קרן ענתה "עדיין אין לי תשובה!."
עד היום אין תשובה או התיחסות על מה ולמה עוגמת הנפש שנגרמה לי הרשלנות והחובבניות של דקה ה90.

אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בטיפול גם תביעה משפטית עלתה על הפרק.
מירי
0509368241
דודי
0509368242




עלבון+עוגמת נפש+כספי סוג הנזק :
טיסה+רכב חליפית לגרמניה פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה