פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי וכפול של כרטיס האשראי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/9/07 הזמנתי נופשון דרך נציג השירות של הדקה ה-90 ביקשתי לשלם את סכום החיוב בקרדיט ב4 תשלומים .נענתי בחיוב נתתי את מספר כרטיס האשראי שלי ומכיוון שאני סטודנטית ועד לאישור הכרטיב ביקשו ממני את מספר כרטיס האשראי של בן משפחה שלי נתתי את מספר כרטיס האשראי של אמי . להפתעתי הרבה חייבו אותי במלוא הסכום ואת אמי בחיוב של אחד מתוך 4 . ביזבזתי שעו לחברת האשראי ולדקה התשעים רק לאחר מספר ימים זיכו את חשבונה של אמי אך עד היום לא זיכו אותי. בכל פניות אליהם מעבירים אותי מנציג לנציג ללא הועיל אנא פנו בדחיפות בשמי לחברת הדקה התשעים לטלפון 0525345102 כי אין עם מי לדבר אולי דרכיכם אני אקבל טיפול בתודה מראש .

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה