פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיצד חברת הדקה ה-90 ניפצה ברמאות את יום הנישואין ה-30 שך הוריי נושא התלונה:
פבלוצקי יבגני שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי יבגני, ואני לקוח מאוד מאוכזב של הדקה ה-90.
********************************************************************************
השבוע הוריי חגגו יום נשואין של 30 שנה. אולם במקום שימחה הם חשים צער רב ועוגמת נפש עמוקה - בגלל הדקה ה-90. להלן פרטי המקרה:
ביום שישי האחרון ה-29.09.2007 התקשרתי (יומיים לאחר שהורי סידרו את דרכוניהם - הם מעולם לא היו בחו"ל) לדקה ה-90 וביקשתי להזמין נופש ביוון - ברודוס. דיברתי עם סוכן ששמו רענן רוזנפלד, אשר מצא לנו דיל נהדר של 4 לילות במלון "בל-אייר", כשהטיסה ביום שני ה-01.10.2007 וחזרה לארץ ביום שיש ה-05.10.2007
בשיחתנו שמתי דגש מיוחד על כך שהוריי הם אנשים קשיי-יום, ולהם זו פעם ראשונה שהם טסים לחו"ל בשל ארוע חגיגי ומיוחד. העברתי את הטלפון למצב רמקול, והסוכן התחייב בחגיגיות ש"אין לכם מה לדאוג בקשר לטיסה ולמלון, אני מצ'פר אותכם בחדר נהדר עם נוף לים - כי במלון יש הרבה חדרים פנויים. ובכלל אנו, הדקה ה-90, חברה גדולה ורצינית אשר דואגת מאד ללקוחותיה"...
********************************************************************************
הוריי היו שבעי רצון מהשיחה, והזמנו את החבילה הזוגית לרודוס. יש לציין כי בשבוע הבא מחיר החבילה מוזל בצורה משמעותית, ולהוריי לא בער לטוס בחגים, אלא דווקא בשבוע שהם חוגגים את נשואיהם ה-30.
********************************************************************************
במשך כל הסופ"ש הוריי התכוננו במרץ לנופש, סידרו מזוודות, סיפרו לחברים ולמשפחה ואף קנו מט"ח מבני משפחה. פרט חשוב נוסף הוא ששניהם לקחו שבוע חופש מהעבודה, במיוחד על-מנת להגשים את חלומם ולטוס לחו"ל.
מה הייתה תדהמתם כשאר ביום שבת, בשעה 14:00 התקשרה אלינו נציגה של הדקה ה-90 ובישרה כי החבילה מבוטלת - כי אין מקום במלון!! וזאת חרף ההבטחה המפורשת של רענן רוזנפלד יום לפני - כי אין לנו מה לדאוג!
הנציגה הציעה לנו לשריין מלון אחר, בעלות של $70 נוספים לאדם. הוריי לא הסכימו לדרישה זו. במוצאי שבת ניסינו ליצור קשר עם הדקה ה-90 אך כל פניותינו התנגשו ביחס קר ומנוכר
********************************************************************************
בסיכומו של דבר העיסקה כולה מבוטלת, כשבטופס הביטול (עם הלוגו של הדקה ה-90) כתוב כי הסיבה היא שאין מקום במלון. אך אין כך הדבר:
התקשרתי בעצמי לבית המלון "בל-אייר", ודיברתי עם פקידת הקבלה ואח"כ עם מנהל המלון. ביקשתי (בצורה פיקטיבית) להזמין 4 חדרים עבור 4 זוגות של מטיילים מישראל בתאריכים הנ"ל. שניהם אמרו לי כי שאין שום בעיה שנגיע, וכי המלון נמצא בחצי תפוסה!! כשאמרתי לו כי הסוכן טען כי במלון אין מקום, המנהל אמר שזה קישקוש. אני הקלטתי את כל השיחה איתו ועם פקידת הקבלה ברשמקול. בנוסף קיבלתי ממנו פקס עם הצעת מחיר ל-4 חדרים בשבוע שהוריי היו אמורים לנפוש. פקס זה אנו מתכוונים להציג ולעמת מול מכתב הביטול מהדקה ה-90 אם וכאשר נגיע לערכאות משפטיות מול חברת הדקה ה-90.
********************************************************************************
לסיכום: חברת הדקה ה-90 גרמה ברמאות חצופה עוגמת נפש גדולה מאד להוריי. במקום לחגוג מאורע חשוב בחייהם, הם נאלצים להעביר את כל החופש שלהם בבית, כשאמי - חולת לב - הלכה לביקור אצל רופא, וכעת שוכבת במיטה ושותה כדורים משככי כאבים, ואבי נמצא בדכאון עמוק. שניהם חשים כעס רב על כך שהם נפלו קורבן לשקר ולרמאות. הטינה כה גדולה, עד שאין להם את הכוחות הנפשיים להתקשר לחברת הדקה ה-90, והם נאלצים לבקש ממני לטפל בסוגייה.
********************************************************************************
פניה למנהל שרות הלקוחות של הדקה ה-90 התנפצה בקיר של עטימות ובריחה מאחריות. הוא אינו מוכן לפצות בשום צורה את הוריי על עוגמת נפש!

יותר - לא אהיה לקוח של הדקה ה-90 לעולם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על עוגמת נפש פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה