פרטי התלונה

תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע בשתוף בנק לאומי ואלעל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 10.10 פורסם באתר הדקה התשעים מבצע ללקוחות ויזה לאומי קארד על טיסה לניו יורק ב-709 $ באמצעות אלעל. דברתי עם הדקה התשעים ונמצאו לנו 8 מקומות על טיסת לילה, אמרו לי שעלי לכרטס עד למחרת. למחרת התקשרתי בבוקר כדי לכרטס למס הישיר שהשאיר לי הסוכן שלומי פרץ והוא לא ענה התקשרתי לחברה ואמרו לי להתקשר אחה"צ ולדבר עם שלומי שביצע את ההזמנה. דברתי איתו והשלמתי את כל פרטי כרטיסי האשראי והדרכונים. כאשר בדקתי את ההזמנה ראיתי שהסכום גבוה ב- 800$ ממה שדובר, כששאלתי אותו אמר לי שכיון שזו טיסת לילה הסכום הינו עוד 100$ לכרטיס. כיון שלא אמר לי על כך כלום הוא ניסה לבדוק עם הסמנכל מה לעשות בקשתי שיתן לי טיסת יום במחיר 709 אולם הוא טען שנגמרה מכסת טיסות היום ונשאר רק טיסות לילה ב- 809 .והוא מוכן ללכת לקראתנו במחיר הביטוח
בעלי דיבר איתו ובקש שיבדוק מה יש לעשות וסיכם איתו שישמור לנו עד יום ראשון( זה היה ביום חמישי בלילה)
כשתפסנו את שלומי על מנת לכרטס ב- 809 ביום ראשון בצהרים (כי זו המשמרת שלו) אמר לנו שהמחיר עלה ל-820 .שוב התוכחנו מדוע בכל פעם שבאים לכרטס המחיר משתנה. בקשתי לדבר עם שרות הלקוחות והם אמרו שבדקו וישובו אלינו.
לאחר מס דקות התקשר שלומי שהענין סודר בקשנו שיתקן שם שהיה שגוי ורצינו לכרטס ואז הוא ניסה לשכנע שנרכוש ביטוח ואז בקשנו לראות שהכל בסדר והוא אמר פתאום שהמחיר לטיסת לילה הוא 920 ומה שאמר 809 מדובר על טיסת יום ( יש לנו את תדפיס הזמנה שדובר על טיסת לילה.)כל הזמן הם טוענים משאל על משנה להם את המחירים.
המרגיז בכל הענין שיום קודם היו לי מקומות על טיסת לופטהנזה ובקשתי מסוכנת הנסיעות לא לכרטס כיון שהעדפתי לטוס באלעל כחברה ישראלית וכעת הפסדתי מקומות אלו
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה